تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۳۴۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول خواستار اشد مجازات برای شرور متعرض به اماکن زنانه شد
 امام جمعه دزفول با قدردانی از سربازان امام زمان (عج) برای دستگیری فرد شروری که به اماکن زنانه تعرض می‌کرد، گفت: انتظار می‌رود قوه قضاییه این فرد سابقه دار را به اشد مجازات در ملع عام محکوم کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: اقدامات شرورانه این فرد سابقه دار باعث وحشت و اضطراب در اماکن زنانه شده بود که با تلاش سربازان امام زمان (عج) دستگیر شد.
وی ادامه داد: این شرور ۳۲ سال محکومیت حبس داشته ولی بعد از پنج سال آزاد شده و دست به این اقدامات شرورانه زده بود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه این فرد بیش از یک میلیارد تومان از زنان سرقت کرده بود، اظهارداشت: این فرد در یک مهدکودک قرآنی مربی مهد را با سلاح تهدید کرده و طلاهای آنها را مقابل نوآموزان به سرقت برده بود.

وی با تاکید بر اینکه مماشات با چنین افرادی کافی است، از قوه قضاییه خواست براساس فیلم‌ها و مستندات، شخص متعرض به اماکن زنانه را به اشد مجازات در ملع عام محکوم کند تا درس عبرتی برای سایران باشد.

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان خوزستان چهارشنبه گذشته اعلام کرد: این فرد شرور طی هفته‌های گذشته با ورود به اماکن زنانه در شهرستان دزفول اقدام به مزاحمت برای زنان و سرقت جواهرات و وجوه نقدی آنان می کرد که سربازان گمنام امام زمان(عج) با رصد اطلاعات و پیگیری‌های فنی پس از شناسایی فرد مذکور با هماهنگی مرجع قضایی اقدام به دستگیری این فرد کردند.

قوه قضاییه با زالوصفتان برخورد کند

امام جمعه دزفول در ادامه یکی از وظایف قوه قضاییه را مبارزه با فساد دانست و گفت: برخورد با دانه درشت‌هایی که برای خود خط قرمزهایی ایجاد کرده‌اند، ضروری است.
وی با بیان اینکه مبارزه با فساد به عزمی ملی نیاز دارد، افزود: قوه قضاییه باید با زالوصفتان و هر کس در هر رده و مسوولیتی که مرتکب فساد شده برخورد و بدون کم و کاستی عدالت را اجرا کند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی مقابله با حقوق‌های نجومی را ضروری خواند و بیان کرد: تعارض منافع چه در بعد داخلی و چه خارجی رخ می‌دهد برای مثال آمریکا حاضر است برای منافع خود دیگر کشورها را له کند.

عربستان چاره‌ای جز مذاکره با ایران ندارد
حجت الاسلام قاضی دزفولی درخصوص مذاکرات ایران و عربستان اظهارداشت: عربستان به ارتباط و مذاکرات نیاز دارد چراکه جنگ یمن برای این کشور ۳۵۰ میلیارد دلار هزینه در بر داشته و نیمی از ذخایر آنها از بین رفته است.
وی افزود:  مراکز نفتی و پالایشگاهی سعودی‌ها در تیررس موشک‌های انصاراله یمن است لذا این کشور مجبور به تنش زدایی با ایران است.
امام جمعه دزفول بیان کرد: احیای روابط با عربستان از یک سو باعث افزایش اقتدار و تاثیرگذاری ایران در منطقه و از سوی دیگر نجات ریاض از باتلاق یمن می‌شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمان آغاز جنگ یمن به این موضوع اشاره کرد که عربستان وارد باتلاق شده است، افزود: با توجه به آغاز خروج آمریکا از منطقه عربستان چاره ای جز گدایی مذاکره با ایران ندارد.
قطعه ثبت ملی شهدای دزفول فقط برای شهدا بماند
امام جمعه دزفول با بیان اینکه قطعه شهدای دزفول ثبت ملی شده است، گفت: خواهش دارم از دفن غیرشهدا در این قطعه خودداری شود.
وی افزود: برخی اصرار و عنوان می‌کنند که متوفی وصیت کرده در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده شود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: قطعه ثبت شده شهدای دزفول باید به عنوان یک سند تاریخی بماند و سایر افراد در قطعه‌های درنظر گرفته شده به خاک سپرده شوند.

شیعه لندنی و اسلام تکفیری نتیجه فتنه دشمن هستند
امام جمعه دزفول با تبریک ۱۷ ربیع الاول ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت:  حضرت محمد(ص) و حضرت ابراهیم(ع) در قرآن کریم به عنوان اسوه معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه اسوه پردازی در بعد دنیوی باعث تنظیم سبک زندگانی انسان می‌شود، افزود: ذوب شدن شاگرد در استاد نتیجه اسوه پردازی است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی یکی از کارهای بزرگ امام صادق را حفظ جامعه از آسیب‌ها با مهندسی جامع فرهنگی دانست و اظهارداشت: امام صادق(ع) شیعیان را به تعامل و برخورد گرم با اهل سنت توصیه می‌کرد که نتیجه آن حفظ شیعه در برابر آسیب‌های اجتماعی بود.
وی افزود: شیعه لندنی و اسلام تکفیری و داعشی فتنه دشمن است.

امام جمعه دزفول با تبریک صدور حکم شهردار دزفول گفت: امیدواریم با حضور عیسی زاده مشکلات و معضلات شهری با تعامل با سایر دستگاه‌ها برطرف و خدماتی متناسب با شان دزفول ارایه شود.
به گزارش ایرنا حاج عبدالحسین روغنی به دلیل کتابت قرآن نفیسی با خط نستعلیق در بین الصلاتین نماز جمعه تجلیل شد.
کتابت این قرآن از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و در ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ همزمان با رجعت شهید علیرضا روغنی برادر وی پایان یافته است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار