تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۳۴۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد - پرسپولیس؛ اهوازی‌ها در اندیشه تداوم رکورد نباختن در خانه
  تیم فوتبال فولاد در اولین هفته از لیگ بیست و یکم به مصاف پرسپولیس می رود و در اندیشه حفظ رکورد نباختن های خود در خانه است.

فولاد امروز (جمعه) در دیداری خانگی و در اولین بازی خود در فصل بیست و یکم لیگ برتر پذیرای پرسپولیس است. تیمی که فولاد آخرین شکست خانگی‌اش مقابل همین تیم در فصل نوزدهم بود و از آن بازی به بعد نیز به حریفی شکست‌ناپذیر و سخت برای رقبا در خانه تبدیل شدند و توانستند تا آخرین بازی خانگی خود در لیگ بیستم، تعداد نباختن‌های خود در خانه را به عدد ۲۵ رساند.

  فولاد برای لیگ بیست و یکم به عبدالله ویسی سپرده شده است. ویسی که تیمی را در اختیار گرفت که به دلیل بسته بودن پنجره باشگاه نتواستند بازیکنی را به جمع خود اضافه کنند و از طرفی چند مهره خوب خود را هم از دست داده بودند اما فولاد بدون توجه به این مسائل و با انگیزه، به موفقیت در فصل جدید لیگ برتر امیدوار است.

فولاد و پرسپولیس امروز در حالی رو روی هم قرار می گیرند که این دیدار برای دو تیم بسیار حائز اهمیت است و برد بازی می تواند انگیزه دو تیم را برای ادامه لیگ بیشتر کند. البته فولادی ها از این حیث که می خواهند رکورد ۲۵ هفته نباختن در قلمروشان را نیز حفظ کنند با انگیزه دوچندان پا به زمین می گذارند.

باید دید پرسپولیس  قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر، در خانه فولاد متوقف می شود و فولاد روند شکست ناپذیری اش در خانه را حفظ می کند یا شرایط دیگری برای فولادی ها در راه حفظ رکوردشان رقم می خورد. فولاد اگر بتواند در این فصل نیز همین روند نباختن در خانه را حفظ کند، می‌تواند این رکورد را از دست تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که بیشترین شکست‌ناپذیری در خانه را تجربه کرده‌اند، خارج کند و از این حیث در صدر قرار بگیرد.

فولاد از ساعت ۱۸ امروز در خانه به مصاف پرسپولیس می رود.

:
:
:
آخرین اخبار