تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۳۴۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران شرکت هفت‌تپه تحت‌پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند
 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تحت پوشش بیمه تکمیلی و ارائه خدمات درمانی مناسب قرار می‌گیرند.

 عبدعلی ناصری در این خصوص افزود: پس از واریز ۲ حقوق معوقه، به دنبال راه‌حل‌هایی برای بهبود شرایط کارگران  هفت تپه هستیم و در این راستا به منظور حفظ سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی، کارگران این شرکت و خانواده‌های آن‌ها از اول آذرماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.  

وی از تصمیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکل بیمه مهر و آبان کارگران هفت‌تپه قدردانی کرد و ادامه داد: آذرماه جاری حق بیمه تامین اجتماعی کارگران همزمان با سایر کشت و صنعت‌ها پرداخت می‌شود.  

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه از تمهیدات این شرکت برای رفاه بیشتر کارگران هفت‌تپه خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات کارگران هفت‌تپه مانند سایر کشت و صنعت‌های نیشکری در اولویت است و برای بهبود وضعیت موجود تلاش می‌کنیم.

ناصری گفت: با پرداخت حقوق‌ معوقه، همت کارگران این مجموعه صنعتی برای بازگشت به شرایط تولید دوچندان شده و بازسازی قطعات فرسوده، تمیزکاری و تعمیر دستگاه‌ها گام به گام در حال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد همدلی بین همه مسوولان برای رفع مشکلات قدیمی‌ترین واحد نیشکری ایران، با همت و تلاش کارگران این مجموعه، بار دیگر شاهد رونق تولید و شکوفایی آن خواهیم بود.  

در نشست ۱۸ مهر ماه سال جاری که به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری برگزار شد نسبت به تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه اقدام و مدیریت این مجموعه عظیم به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

با واگذاری کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دوشنبه ۲۶ مهرماه، ۲ ماه از حقوق معوقه کارگران این مجموعه پرداخت شد و از اول آذر ماه نیز حقوق کارگران به روز می‌شود.  

این شرکت با حدود پنج هزار نیرو به عنوان هشتمین طرح شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر شوش واقع شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار