تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۳۴۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: به‌ دنبال جذب یک مهاجم آسیایی هستیم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام بازیکنان با کیفیت داخلی به دیگر تیم ها پیوسته اند لذا به‌ دنبال جذب یک مهاجم گلزن از غرب آسیا هستیم.

 عبدالله ویسی پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: معتقدم که پرسپولیس در آسیا بازی کرده و چون در شرایط مسابقه قرار دارد از بقیه تیم‌ها آماده‌تر است و این موضوع کارمان را سخت تر می کند.

وی با بیان اینکه فریب حذف شدن پرسپولیس از آسیا را نمی‌خوریم افزود: با تمام قوا وارد میدان شده و قطعا به‌دنبال کسب سه امتیاز بازی با پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از پرداخت پاداش قهرمانی جام حذفی به حساب بازیکنان اطلاعی ندارم اما به خوبی می دانم که حساب و کتاب باشگاه فولاد سر وقت است.

وی ادامه داد: با توجه به پنجره بسته فولاد، در قدم اول سعی کردیم با بازیکنان فصل گذشته تمدید کنیم و موقعی که پنجره ما باز شد تقریبا بازیکنی بیرون نمانده بود که بخواهیم جذب کنیم، اما شدیدا پیگیر جذب یک مهاجم خارجی هستیم.

ویسی افزود: بازیکنانی از تیم فولاد نوین مدنظر داشتیم که به تیم اصلی اضافه شدند و امیدواریم به فولاد کمک کنند. امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کرده و فصل خوبی را رقم بزنیم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۸ روز جمعه ۳۰ مهرماه در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار