تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۳۴۱۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید استاندار خوزستان بر اولویت ورزش همگانی
 استاندار خوزستان با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی، گفت: این موضوع باید با جدیت دنبال شود و برای ما نیز یک سیاست اصلی در استان برای توسعه ورزش قهرمانی است.

صادق خلیلیان در جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز (چهارشنبه) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: یکی از جلسات بسیار مهم استان، شورای ورزش است که باید با جدیت آن را دنبال کنیم و از این پس نیز این جلسات را هر دو ماه یک بار برگزار خواهیم کرد و حتی در صورت زیاد بودن دستورات جلسات، به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

 وی بیان کرد: توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی مهم است. البته باید از ورزش قهرمانی نیز حمایت شود و این دو، لازم و ملزوم هم هستند. یعنی هم یک قهرمان الگو است و هم بسترسازی ورزش قهرمانی با توسعه ورزش همگانی است تا بتوانیم استعدادیابی کنیم و در مسیر ورزش قهرمانی نیز این استعدادها را پرورش دهیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی، گفت: این موضوع باید با جدیت دنبال شود و برای ما نیز یک سیاست اصلی در استان برای توسعه ورزش قهرمانی است.

وی عنوان کرد: به نظر من جلسه بعدی شورای ورزش، ماه آینده و با دستور کار ورزش بانوان و پیگیری دستورات کار این جلسه باشد.

خلیلیان خاطر نشان کرد: من نیز به ورزش های مختلف علاقه مند هستم و باید بگویم متاسفانه ما در کنار رودخانه کارون هستیم اما روی آب آن، قایقی در زمینه فعالیت رشته قایقرانی نمی بینم؛ علت چیست؟ باید قایقرانی در سطح قهرمانی و همگانی فعال شود و این، نیازمند یک طرح است و ایمنی آن هم بسیار مهم است که در خوزستان به این موضوع توجه نشده است. در مقاطعی می خواستند کارهایی انجام دهند اما عملا راه به جایی نبردند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار