تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۳۴۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت‌نفت آبادان برابر ذوب آهن اصفهان شکست خورد
  تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته اول لیگ برتر برابر میهمانش ذوب‌آهن اصفهان با یک گل شکست را پذیرا شد.

  تیم های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان چهارشنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار هم رفتند که در پایان تیم ذوب‌آهن با گل دقایق پایانی عارف رستمی به پیروزی رسید.

صنعت نفت در ثانیه‌های اول بازی موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد و پس از آن ذوب‌آهن تیم برتر میدان نشان داد و با حرکات در عمق بارها مدافعان تیم فوتبال صنعت‌نفت را با اشتباه مواجه کرد.

در ادامه نیز ذوب‌آهن که نسبت به میزبان آبادانی خود هماهنگ‌تر نشان داد صاحب موقعیت گلزنی شد و در دقیقه ششم بابامحمدی بازیکن این تیم مقابل دروازه خالی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن بابی‌دقتی به تیرک دروازه برخورد کرد تا نفتی‌ها نفس راحتی بکشند.

تیم صنعت‌نفت آبادان رفته رفته بر بازی حاکم شد و حرکات پا به توپ طالب ریکانی و شروین بزرگ کار را بر مدافعان ذوب‌آهن سخت کرد ولی موقعیت صددرصد گلزنی برای مهاجمان زردپوش آبادانی ایجاد نشد تا بازی در نیمه اول بدون گل پایان یابد.

با شروع نیمه دوم این تیم صنعت نفت آبادان بود که برتری خود را بر میهمان اصفهانی خود دیکته کرد ولی دفاع چند لایه ذوب آهن مانع از نزدیک شدن بازیکنان صنعت‌نفت به دروازه این تیم شد.

در دقیقه ۶۱ این دیدار طالب ریکانی بازیکن خوش تکنیک و شوت‌زن صنعت‌نفت پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد ولی شوت سرکش این بازیکن با واکنش دیدنی دروازه‌بان ذوب‌آهن به بیرون هدایت شد تا مهمترین موقعیت گلزنی آبادانی‌ها از بین برود.

در ادامه بازی نیز این تیم صنعت‌نفت بود که توپ و میدان را در اختیار داشت ولی دفاع هوشمندانه ذوب‌آهن اجازه خودنمایی و ایجاد فرصت را به بازیکنان این تیم نداد.

در دقیقه ۹۰ این دیدار تیم ذوب‌آهن بر خلاف جریان بازی توسط عارف رستمی و روی اشتباه مدافعان صنعت‌نفت آبادان به گل رسید.

جواد رحیم‌زاده به کمک‌های سید محمد هاشمی‌نسب و حامد صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

محمد خدابنده‌لو و حامد نورمحمدی از تیم ذوب‌آهن اصفهان و رضا یزداندوست و امید حامدی‌فر در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، میثم تهی‌دست، امید حامدی‌فر، رضا یزدان‌دوست، فرزاد جعفری، امید خالدی، محمدرضا غبیشاوی، محمود مطلق‌زاده(۶۶ - فردین یوسفی)، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید(۷۵ - فاخر تهامی) و شروین بزرگ( ۷۵ -رضا جبیره)  به میدان رفت.

ذوب‌آهن اصفهان نیز با ترکیب حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، پوریا پورعلی، امیرحسین صدقی، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد خدابنده‌لو(۷۸ - علی خدادادی)، سجاد جعفری، بابا محمدی(۹۰ - محمد قریشی)، میلاد جهانی(۶۴ - حسین شنانی) و رضا خالقی‌فر(۷۸ - عارف رستمی) وارد بازی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار