تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۳۴۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه جدید آبادان معرفی شد
 حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی روز چهارشنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به عنوان امام جمعه جدید آبادان معرفی شد.

  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در این آیین با تقدیر از خدمات حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه سابق آبادان ، امامت جمعه را مسوولیت سنگینی برشمرد و گفت: از امام جمعه جدید آبادان انتظار می رود ظرفیت‌های موجود در این شهرستان را به خوبی شناسایی کرده و پیگیری نماید.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد افزود: آبادان شهر مقاوم اما با مشکلات فراوان است که امیدواریم با درایت دولت انقلابی بخش عمده‌ای از این مشکلات برطرف شود.

وی تقویت وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم را از اولویت‌های مهم امام جمعه جدید آبادان برشمرد و اظهار داشت: لازمه این همدلی، وفاق بین همه گروه‌ها و اقشار در شهرستان آبادان است که امیدواریم با استفاده از تجربه بزرگان و ظرفیت‌های موجود محقق شود.

حجت الاسلام موسوی‌فرد از امام جمعه جدید آبادان که پیشتر مسوولیت امامت جمعه ماهشهر را برعهده داشت به عنوان فردی پرتلاش، شجاع و انقلابی نام برد و گفت: امیدواریم در سنگر جدید نیز این مسیر را ادامه دهد.

وی اظهار داشت: امام جمعه جدید آبادان باید به این شهر به صورت ویژه توجه کند و برای خدمت و پیگیری دغدغه‌های مردم عزمی جزم داشته باشد، آبادان دین خود را به اسلام و دفاع مقدس ادا کرد و اکنون باید دولت و نظام دین خود را به این شهر ادا نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که فرمودند "امید را باید به مردم بازگردانید" گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و فسادستیز است که امیدواریم با تلاش این دولت وفاق و همدلی در همه بخش‌های جامعه ایجاد شود.

در این آیین از تلاش حدود یک دهه حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه سابق آبادان قدردانی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار