تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۳۴۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای توقف پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز چیست؟

نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به روند کند اجرای پروژه میدان دانشگاه شهید چمران، از تزریق منابع مالی در روزهای آینده برای اجرای سریع پروژه خبر داد.

حجت‌الله زارع‌زاده در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر تعطیلی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: این پروژه متوقف نشده است بلکه در یک بازه زمانی روند اجرای این پروژه کند شد.

وی افزود: در زمان منعقد شدن قرارداد این پروژه بین شهرداری اهواز به عنوان کارفرما و قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار مقرر شد که مقداری از اعتبار این پروژه تامین و بقیه اعتبار از طریق تهاتر زمین باشد؛ در تهاتر زمین‌هایی که توسط شهردار وقت انجام شد، مشکل حقوقی بین شهرداری اهواز و شهرداری کارون رخ داد و در حال حاضر شهرداری کارون ادعای مالکیت اراضی را دارد.

زارع‌زاده بیان کرد: برای اجرای پروژه، تزریق منابع مالی نیاز است که این فرآیند موجب کند شدن اجرای پروژه شد. با روی کار آمدن شهردار جدید، پیش‌بینی‌ها برای تامین منابع مالی در روزهای آینده انجام شده است. در این دعوی حقوقی نیز رای به نفع شهرداری اهواز صادر شده است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: صحبت‌هایی شده است تا نه تنها این پروژه فعال شود بلکه در دو تا سه شیفت کاری، کار آن پیش رود.
بر اساس قرارداد منعقدشده بین شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم الانبیاء مقرر بود که پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز در خردادماه امسال به بهره‌برداری برسد در حالی که با توجه به کندی روند کار و ظاهر پروژه، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تعطیل شدن این پروژه منتشر شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار