تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۳۴۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکسینه شدن ۷۰ درصد دانش آموزان استثنایی غرب اهواز
دبیر شورای سلامت اهواز از واکسیناسیون ۷۰ درصد دانش آموزان استثنایی حوزه غرب اهواز خبر داد.
مهران احمدی بلوطکی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: مهمترین دغدغه مسئولان آموزش و پرورش و بهداشت و درمان، تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان به ویژه دانش آموزان استثنایی است که در غرب اهواز واکسیناسیون ۷۰ درصد دانش آموزان استثنایی انجام شد.

او در ادامه بیان داشت: خانواده‌ها نگران واکسیناسیون دانش آموزان نباشند و تاکنون بیش از نیمی از دانش آموزان حوزه غرب اهواز واکسن دریافت کرده‌اند که خوشبختانه تاکنون هیچگونه عوارضی نداشته است.

احمدی بلوطکی افزود: واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بالایی در حال انجام است و علاوه بر واکسن سینوفارم، هم اکنون واکسن پاستوکووک برای دانش آموزان گروه هدف (۱۲ تا ۱۸ سال) قابل تزریق است و همزمان با انجام واکسیناسیون دانش آموزان در ۱۱ پایگاه تجمیعی کرونا حوزه غرب اهواز، در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی نیز برای رفاه حال خانواده‌ها کار واکسیناسیون انجام می‌شود.

دبیر شورای سلامت اهواز تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا معادل ۷۵ درصد در حوزه غرب اهواز تزریق شده همچنین بیش از ۲۵ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن خود را دریافت کرده‌اند و مرکز واکسیناسیون کرونا "شهید حاج قاسم سلیمانی" از محل نمایشگاه بین المللی به سالن شهید فهمیده واقع در کیانپارس فاز دوم خیابان ٢١ غربی منتقل شد.


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار