تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۲۳۴۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه ارتباط سیار در سه شهرستان خوزستان
 مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار در روستاهای سه شهرستان شادگان، آبادان و باغملک در استان توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده بیان کرد: با نصب و راه اندازی سایت روستایی تلفن همراه پوتو از توابع باغملک، ارتباطات سیار در روستاهای این شهرستان توسعه یافت. 

وی افزود: بانصب و راه اندازی این سایت جدید با تکنولوژی ۲G، روستاهای پوتو، دم تنگ پوتو و بنه دراز زیر پوشش شبکه ارتباطی همراه اول قرارگرفت و ساکنین این روستاها از نعمت تلفن همراه برخوردار شدند.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهارداشت: با نصب و راه اندازی سایت جدید همراه اول روستایی نهرحمید از توابع اروندکنار شهرستان آبادان نیز شبکه ارتباطات سیار در این منطقه توسعه یافت.  
وی افزود: با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید روستایی نهرحمید با تکنولوژی ۲G و ۳G  ضمن توسعه و افزایش پوشش شبکه ای، روستاهای نهر حمید، نهر سن، نهر سعدونی و نهر ابو فلفل از توابع این شهرستان زیر پوشش شبکه پرسرعت همراه اول قرار گرفتند و روستاییان ساکن در این روستاها از نعمت خدمات تلفن همراه و اینترنت بهره مند شدند.

فلاح زاده با اشاره به توسعه و پایداری شبکه ارتباطات سیار در روستاهای شادگان گفت: این سایت پرسرعت در روستای صلیحاویه این شهرستان نصب و راه اندازی شد. 

وی افزود: دکل پرسرعت صلیحاویه شادگان با تکنولوژی ۲G و ۳G، روستاهای صلیحاویه، علوان یک و شاخت الخان ۲، کفیشه، جهاد کشاورزی کفیشه، سازمان انرژی اتمی، قسمتی از جاده روستایی و قسمتی از مسیر آبادان - اهواز زیرپوشش شبکه ای ارتباطی پرسرعت همراه اول قرار گرفتند.

فلاح زاده اظهارداشت: روستاییان و بهره مندی مشترکان این مناطق از تکنولوژی روز ارتباطی از اهداف و استراتژی مخابرات منطقه خوزستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار