تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۳۳۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم برخورد قهری برای افزایش واکسیناسیون در جنوب غرب
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به پوشش کم واکسیناسیون کرونا در جنوب غرب خوزستان، گفت: اکنون دیگر مجبور هستیم از برخورد قهری برای افزایش پوشش واکسیناسیون استفاده کنیم.

دکتر ساسان قربانی در خصوص قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی آبادان در رتبه آخر پوشش واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: با وجود همه تلاش‌های انجام‌شده، به دلیل تفاوات فرهنگی این منطقه با دیگر نقاط، مردم  از واکسن استقبال نمی‌کنند.

وی با اشاره به فراهم کردن شرایط واکسیناسیون، افزود: همه کارهای ممکن و مورد نیاز چه در بحث اطلاع‌رسانی و چه امکانات و ایجاد مراکز تجمیعی انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص پوشش کم واکسیناسیون دانش‌آموزی نیز گفت: متاسفانه حتی افراد تحصیلکرده و معلمان نیز نسبت به واکسیناسیون مقاومت می‌کنند و واکسن را قبول ندارند.

قربانی گفت: در شادگان جلسه‌ای با ۲۰ دهیار برای اقناع‌سازی و دریافت واکسن داشتم و پس از یک ساعت حرف زدن در نهایت تنها یکی از دهیاران حاضر به دریافت واکسن شد.

وی تصریح کرد: اکنون دیگر مجبور هستیم از برخورد قهری برای افزایش پوشش واکسیناسیون استفاده کنیم. تنها راه افزایش پوشش واکسیناسیون، ارائه نکردن خدمات به افرادی است که واکسن را دریافت نکرده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش پوشش واکسیناسیون در مناطق شهری آبادان بیان کرد: در حال برگزاری نشست با شیوخ هستیم و امیدواریم با کارهای انجام‌شده و در حال انجام، در روزهای آینده پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار