تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۳۳۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولیا شریک راهبردی آموزش و پرورش هستند
  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اولیای دانش آموزان به عنوان شریک های راهبردی آموزش و پرورش نام بردو گفت: در شرایط کرونا همکاری اولیا با آموزش و پرورش و کمک های خیرخواهانه آن ها مسیر را برای آموزش دانش آموزان هموار کرد.

  کوروش مودت یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در اهواز که با حضور جمعی از نمایندگان انجمن اولیای مدارس این شهرستان برگزار شد بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته انتخابات انجمن اولیا در سراسر مدارس خوزستان در طول هفته گرامیداشت اولیا و مربیان  برگزار می شود.

وی گفت: پیوند اولیا و آموزش و پرورش تاثیر بسزایی در ترقی و توسعه آموزش و پرورش و پیشرفت دانش آموزان در بخش های مختلف آموزشی ، روانی و اجتماعی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: هم افزایی بین اولیای دانش آموزان و آموزش و پرورش خوزستان باعث شده تا در این شرایط سخت کرونایی ،آموزش دانش آموزان در بهترین سطح و کسب موفقیت های خوب در بخش های مختلف علمی و آموزشی را شاهد باشیم.

این نشست امروز با حضور تعدادی از نمایندگان خانواده های دانش آموزی برگزار شد. مسئولان و اولیا در این آیین ضمن بیان دیدگاه های خود موضوع تحول بنیادین آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند.

از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار