تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۳۳۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه ورزشکار خوزستانی به تیم ملی اسکیت دعوت شدند
  دبیر هیات اسکیت خوزستان گفت: نگین شیخی و کیمیا دهدشتی در بخش بانوان و احسان جابری در بخش آقایان به اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت دعوت شدند.

خلف جاسمی زرگانی  افزود: اردوی تیم ملی اسکیت در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر در تهران برگزار می شود که امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران خوزستانی باشیم.

صعود تیم واترپلو خوزستان به لیگ برتر کشور

رییس هیات شنا خوزستان گفت: تیم واترپلو هیات شنای خوزستان برای اولین بار به لیگ برتر زیر ۱۷ سال کشور صعود کرد.

بابک حسامیان در این خصوص اظهار داشت: تیم واترپلو هیات شنای خوزستان در مسابقات زیر ۱۷ سال کشور در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفت و به عنوان تیم دوم برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر زیر ۱۷ سال کشور صعود کرد.

وی با اشاره به عملکرد خوب تیم استان در این رقابت ها افزود: تلاش می کنیم در مسابقات لیگ عملکرد درخشانی داشته و از جایگاه واترپلو استان به خوبی دفاع کنیم.

افتخارآفرینی ورزشکاران خوزستانی در مسابقات جودو جوانان کشور

تیم خوزستان در رقابت‌های جودو جوانان کشور یک نشان طلا و سه مدال برنز کسب کرد.

امید مطیری مربی  تیم جودو جوانان خوزستان در این خصوص گفت: با هشت جودوکار در این مسابقات شرکت کردیم که علاوه بر کسب چهار مدال، ۲ مقام پنجمی به دست آوردیم و در نهایت در رده پنجم تیمی قرار گرفتیم.

وی افزود: در وزن ۷۳ کیلوگرم محراب دارایی به نشان طلا دست یافت همچنین در وزن ۶۶- کیلوگرم محمدامین رکابی به نشان برنز رسید. در وزن ۸۱- کیلوگرم مرتضی مطیری و در دسته سنگین وزن رضا ماکنانی ۲ نشان برنز کسب کردند.کاپ اخلاق این مسابقات به تیم خوزستان رسید. 

مدافع استقلال تهران به نفت مسجدسلیمان پیوست

مهران حسنوند مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به جذب یک مدافع جدید گفت: سینا خادمپور، مدافع جوان تیم فوتبال استقلال تهران به صورت قرضی برای یک فصل به نفت مسجد سلیمان اضافه شد.

وی افزود: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام بوده و تاکنون چند بازی تدارکاتی انجام دادیم. تلاش می کنیم در این فصل نتایج خوبی کسب کرده تا دل هواداران را شاد کنیم.

تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل محمد طیبی، علیرضا دغاغله، کرار جاسم، میثم نقی‌زاده، بهروز بارانی، علی دشتی، مهرداد هدایتیان، مصطفی نائیجی، مسعود پورمحمد، مجتبی لطفی، رضا شربتی، محمد پاپی، سجاد آشوری، محمد علیمردانی، مجید عیدی و حسن مرادی‌فر را جذب کرده است.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته اول رقابت های لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان خواهد رفت.

وی همچنین افزود:ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان از همه لحاظ آماده برگزاری مسابقه است و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

حسنوند گفت: چمن این ورزشگاه با همکاری مسوولان باشگاه و شرکت، بازسازی شد و اکنون در شرایط خوبی قرار دارد. امیدواریم شاهد بازی های خوب و جذابی از تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل باشیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت بازیکنان از همه چیز مهمتر است گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده از سوی فدراسیون در ورزشگاه رعایت می‌شود تا از بروز اتفاق احتمالی جلوگیری شود.

 

قهرمانی تیم مسجدسلیمان در هفته اول لیگ وزنه‌برداری بانوان خوزستان

رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: تیم مسجدسلیمان در پایان هفته اول رقابت های لیگ وزنه‌برداری بانوان خوزستان در جایگاه نخست قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به مدت سه هفته برگزار می شود افزود: این رقابت ها با حضور ۲۵ وزنه بردار در قالب هفت تیم روز ۲۴ مهرماه در سالن شهدای وزنه‌برداری استان در اهواز برگزار شد که در نهایت تیم مسجدسلیمان با ۵۴۶ امتیاز به مقام اول دست یافت.

سیدعلیرضا قریشی گفت: تیم‌هایی از اهواز، آبادان، اروندکنار، دزفول، ایذه، شوشتر و مسجدسلیمان در یان پیکارها حضور داشتند که تیم‌های اهواز و ایذه به ترتیب با ۳۹۶ و ۲۴۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

درخشش ورزشکاران خوزستانی در مسابقات پارابدمینتون کشور

ورزشکاران خوزستان در مسابقات پارابدمینتون کشور (۲۱ تا ۲۴ مهرماه) موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش هیات بدمینتون خوزستان این رقابت ها در ۶ کلاس برگزار شد که در پایان کوروش باورصاد به مقام دوم انفرادی کلاس sL۴ دست یافت همچنین مرتضی نوذزپور مقام دوم انفرادی کلاس sh۶ و عبدالکاظم صاکی مقام سوم انفرادی کلاس wh۲ را کسب کردند.

در این رقابت ها کوروش باورصاد و بهرام شهبازی سیف آبادی مقام سوم دونفره کلاس su۵ و علی مناتی و عبدالکاظم صاکی مقام سوم دونفره کلاس wh۱+wh۲ به دست آوردند.

نفرات برتر این مسابقات پیراهن تیم ملی را در مسابقات بحرین به تن خواهند کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار