تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۳۳۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سازمان تامین اجتماعی به قشر آسیب پذیر جامعه توجه ویژه داشته باشد
 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هنر هر مجموعه توجه کردن به ضعفا و محرومان است که امیدواریم در سازمان تامین اجتماعی به قشر آسیب پذیر و ضعیف جامعه توجه ویژه شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز چهارشنبه در دیدار سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور با وی در اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌ های نظام جمهوری اسلامی محرومیت زدایی است باید تلاش کرد که بخش باقی مانده از افرادی که بیمه نبوده و به نوعی آسیب پذیر هستند زیرپوشش این سازمان قرار گیرند.

وی خطاب به مسوولان سازمان تامین اجتماعی افزود: اکنون که خداوند فرصت خدمت را به شما داده باید در جهت رفع مشکلات محرومان تلاش کرد. در نماز جمعه اهواز بالغ بر یک هزار نفر به ما مراجعه می‌کنند که عمده مشکل آنها کارهای اداری است لذا امیدواریم که این موانع برطرف شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه قشر محروم جامعه، همواره مدافع انقلاب بوده‌اند که باید به آنها توجه شود گفت: بخشی از خادمان مساجد بیمه نیستند که نیاز به عنایت ویژه‌ای دارند و امیدواریم مشکل آنها از سوی سازمان تامین اجتماعی برطرف شود.

وی ادامه داد: می توان با استفاده از ظرفیت افراد نیکوکار نسبت به بیمه خادمان مساجد و یا حتی خانم های بی سرپرست و بد سرپرست اقدام کرد که تا حدی مشکلات آنها برطرف شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه گشایش کارها در اوج فشار و سختی شکل می گیرد گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید در مسیر اهل بیت (ع) و در جهت خدمت به مردم تلاش کرد تا مورد رضایت خداوند واقع شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی صبح امروز وارد اهواز شد. وی از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز وابسته به تامین اجتماعی دیدن کرد و از نزدیک مشکلات بیماران و کادر درمان بیمارستان را جویا شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار