تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۲۳۳۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از ۴۰درصد جمعیت هدف دشت آزادگان واکسن کرونا دریافت کردند
  فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ درصد جمعیت هدف در این شهرستان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند گفت: تلاش می‌کنیم در چند روز آینده بیش از ۵۰ درصد جمعیت هدف این شهرستان را زیرپوشش واکسیناسیون قرار دهیم.

حمید سیلاوی بیان کرد: تا ۲ هفته پیش وضعیت کرونا در دشت آزادگان نارنجی بود اما با تلاش مسوولان و همکاری مردم اکنون در وضعیت آبی قرار دارد.

وی تعداد بیماران کرونایی بستری در دشت آزادگان را ۹ نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه چهار روز پیش، یک بیمار کرونایی در این شهرستان به علت مراجعه نکردن به موقع جان خود را از دست داد.

فرماندار دشت آزادگان در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان گفت: امیدواریم تا پایان هفته بتوانیم تمام دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال این شهرستان را واکسینه کنیم.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۷ سال در دشت‌آزادگان داریم که تاکنون ۱۷ هزار نفر حداقل یک دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

سیلاوی با اشاره به اینکه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دشت آزادگان بالاتر از میانگین خوزستان گفت: اگرچه آمار واکسیناسیون در دشت آزادگان و دیگر نقاط خوزستان رو به افزایش است اما همچنان باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

هم اکنون ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از سه میلیون و ۲۵۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده که ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر دز اول و یک میلیون و ۷۰ هزار نفر هر ۲ دز را تزریق کرده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار