تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۲۳۳۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولویت سازمان تامین اجتماعی تحول در حوزه درمان است
 سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور تحول در حوزه درمان این سازمان را از اولویت‌ها دانست و گفت: مهمترین خدمتی که سازمان تامین اجتماعی به جامعه زیرپوشش ارایه می‌دهد و برای همه مردم اهمیت ویژه دارد، حوزه درمان است.

 میرهاشم موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اهواز با اشاره به اهمیت توسعه عادلانه خدمات درمانی در جامعه بیان کرد: عدالت در همه حوزه‌ها به ویژه در عرصه سلامت جایگاه بسیار مهمی دارد لذا معتقدیم که برقراری عدالت در حوزه سلامت و توسعه خدمات باید با اولویت مناطق محروم انجام شود.

وی افزود: ما در حوزه بیمه‌ای با چالش‌هایی روبه رو هستیم که باید استراتژی خود را بر اساس وضعیت موجود تدوین کنیم؛ همچنین در بحث خدماتی، باید به سمتی برویم که بهترین و با کیفیت ترین خدمت را ارایه دهیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: از اولویت‌های ما در سفر به خوزستان، بحث درمان است که توانستیم مصوبات خوبی در این زمینه داشته باشیم. بخش عمده نیروی انسانی این سازمان در حوزه درمان مشغول به خدمت هستند که برآورده شدن مطالبات آنها مورد توجه است.

وی با بیان اینکه قصد داریم در بحث ارتقای منابع انسانی بخش درمان این سازمان اقداماتی انجام دهیم تا بتوانیم شرایط را برای خدمت، پایدارتر کنیم افزود: یکی از دستاوردهای مهم در سفر به خوزستان، بحث توسعه تجهیزات و بخش های بیمارستانی بر اساس شرایط موجود و نیاز حوزه درمان است که در این زمینه تصمیمات خوبی خواهیم گرفت.  

موسوی ادامه داد: استانی خوزستان با داشتن ظرفیت متعدد اما در بخش های مختلف محروم است لذا به این استان آمدیم تا مشکلات را از زبان آنها بشنویم و تصمیمات لازم در همین جا گرفته شود. در دولت جدید این نگاه وجود دارد که از دفاتر ستادی خارج و در محیط عملیاتی با رویکرد محرومیت زدایی و عدالت، مشکلات را در بخش های مختلف کاری حل کنیم.

وی در خصوص همسان سازی پرداختی مستمری بگیران گفت: هدف ما رضایت بازنشستگان بوده البته ممکن است برخی ها نسبت به شرایط دریافتی خود اعتراضی داشته باشند که باید به آن توجه کرد؛ همسان سازی در ۲ مرحله انجام شده و اتفاقات خیلی خوبی رخ داده است، به عنوان مثال برخی دریافتی ها از ۱۶ میلیون ریال به ۴۳ میلیون ریال افزایش یافته است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: نشست های مختلفی در این خصوص با بازنشستگان برگزار شده و مشکلات این قشر را از طریق کانون بازنشستگان پیگیری می کنیم؛ این کانون با ما همراهی بسیار خوبی داشته و موقعیت سازمان را درک کردند. امیدوارم با یک همفکری و تعامل مثبت، وضعیت پرداختی بازنشستگان بهتر شود. 

وی افزود: در ارایه خدمات به بازنشستگان حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد و سعی می کنیم به سمتی برویم که قشر بازنشسته هیچگونه پرداختی از جیب نداشته باشد. هدف ما این است که بهترین و ممکن ترین شرایط را برای این قشر رقم بزنیم و حداکثر بهره مندی را داشته باشند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در نخستین سفر استانی خود به خوزستان، صبح امروز از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز وابسته به تامین اجتماعی دیدن کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار