تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۳۳۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تکمیل سریع واکسیناسیون دانش‌آموزان خوزستانی / حذف دورکاری کارکنان ادارات
 استاندار خوزستان از با اشاره به حرکت رو به عقب برخی شهرها در امر واکسیناسیون، گفت: باید در این هفته، واکسیناسیون دانش‌آموزان خوزستان به پایان برسد.

صادق خلیلیان در هشتاد و دومین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۷ مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده است اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در این هفته، واکسیناسیون دانش‌آموزان را به پایان برساند.

 وی افزود: ورود کارکنان ادارات نیز حتما منوط به ارائه کارت واکسیناسیون خواهد بود. بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، دورکاری برداشته شده و کارکنان ادارات ملزم هستند با ارائه کارت واکسیناسیون در ادارات حضور پیدا کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: برخی شهرستان‌ها از برنامه واکسیناسیون عقب هستند و برخی شهرستان‌ها برعکس و رو به عقب حرکت می‌کنند که باید جدی‌تر در این زمینه اقدام شود.

خلیلیان در خصوص افزایش چند برابری عوارض اصناف، افزود: افزایش عوارض باید مبنا داشته باشد. افزایش عوارض باید با ملاحظات انجام شود زیرا افزایش چند برابری و بدون ملاحظات، موجب افزایش قیمت کالاها و نارضایتی مردم می‌شود.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
حذف دورکاری و حضور کامل کارکنان تصمصم اشتباهی هست و بزودی متاسفانه شاهد افزایش شیوع کرونا خواهیم بود.
:
:
:
آخرین اخبار