تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۳۲۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فولاد: تمام بازیکنان زیر۲۳ سال‌ خود را بومی انتخاب می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بنا داریم که تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال‌ خود را بومی انتخاب کنیم گفت:باید بازیکنان خوزستانی را احیا و به جامعه تحویل دهیم تا بتوانیم همچون گذشته از تیم فولاد خوزستان ۹ ملی‌پوش داشته باشیم.
 عبداله ویسی روز چهارشنبه در نشست خبری در اهواز بیان کرد: خوزستان تنها استانی است که اقوام مختلف را در خود جای داده و همگی متحد هستند لذا خوزستانی بودن ما مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه به تنهایی نمی‌توانم در باشگاه فولاد کار کنم و به حمایت همه اقوام خوزستان نیاز دارم افزود: ما خوزستانی‌ها بارها موانع را با همدلی از سد راه برداشته‌ایم، اکنون هم برای موفقیت فولاد به حمایت همه نیاز دارم و اگر نتایج مورد دلخواه هواداران نباشد، خداحافظی کرده و می‌روم.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به برگزاری ۲ اردوی تدارکاتی تیمش گفت: این اردوها و بازی‌های تدارکاتی برای شناخت بیشتر از تیم بود و نتیجه آن اصلا مهم نیست. 

وی ادامه داد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فولاد بهانه‌ای برای ما نیست و با علم به این موضوع، هدایت این تیم را قبول کردم.

وی بیان کرد: حتی اگر پنجره باشگاه باز بود، تیم من همین فولاد بود چرا که می‌خواهیم با جوانان خوزستانی پا به عرصه مسابقات بگذاریم.

ویسی گفت: زمانی که با استقلال خوزستان به مقام قهرمانی رسیدیم، من را از این تیم بیرون کردند اما عرق من به خوزستان باعث شد که مجدد به خوزستان برگردم.

وی با بیان اینکه تمام فکر و ذکر من این است که فوتبال زیبایی در لیگ برتر ارایه دهیم افزود: فوتبال برای گل زدن و زیبا بازی کردن است و باید به هواداران لذت دهیم. من تا جایی که بتوانم از بازیکنان بومی استفاده می‌کنم اما در پست‌هایی که نیاز به تقویت تیم باشد، ممکن است بازیکنان دیگری هم به خدمت بگیریم. 

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اگر تیم تا نیم فصل نتیجه لازم را کسب نکند باشگاه به سراغ مربی دیگری می‌رود که از این بابت حق دارد پس فولاد فقط باید نتیجه بگیرد. 

ویسی ادامه داد: من در کنار تیم‌های خارجی زیادی مثل بارسلونا بوده‌ام و باید بگویم که آنها امکانات باشگاه فولاد را ندارند. تنها تفاوت ما با باشگاه رئال مادرید این است که آنها عکس بازیکنان‌شان را در رختکن زده‌اند ولی ما این کار را نکردیم.

تیم فولاد خوزستان در پایان رقابت های فصل گذشته لیگ برتر در مکان پنجم مسابقات قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار