تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۳۲۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پولی تاکنون به حساب باشگاه صنعت‌نفت آبادان واریز نشده است
 سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با رد ادعای برخی مسوولان محلی گفت: تاکنون هیچ مبلغی به حساب این باشگاه واریز نشده است.

جهانگیر کی‌شمس بیان کرد:کمتر از یک ماه دیگر بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود اما نقدینگی حساب باشگاه صنعت‌نفت آبادان تقریبا صفر است.

وی افزود: نمایندگان آبادان با پیگیری‌ بودجه‌ای را از سوی وزارت نفت برای تیم فوتبال صنعت‌نفت گرفتند و قرار بود این مبلغ در ۲ مرحله به حساب باشگاه واریز شود که هنوز واریز نشده است.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: با توجه به مشکلات مالی که با آن روبه‌رو هستیم هنوز در نقل و انتقالات به هدف خود نرسیده‌ایم این درحالیست که دیگر تیم‌ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند.

کی‌شمس بیان کرد: ما به دلیل مشکلات مالی هنوز تیم را برای برگزاری اردوی شبانه روزی اعزام نکردیم در حالی که تمامی تیم‌های لیگ برتری با برگزاری اردوی آماده سازی و بازی تدارکاتی آماده حضور پرقدرت در لیگ برتر هستند.

وی ادامه داد: تیم ما در تدارک لباس تمرینی و مسابقه‌ای نیز عاجز است و بودجه‌ای برای خوراک و حتی آب معدنی نداریم، با این شرایط نتیجه گیری دور از ذهن است.

وی گفت: باشگاه صنعت نفت از فصل‌های گذشته بیش از ۱۹۰ میلیارد بدهی دارد و اعتبار اختصاص یافته از سوی وزارت نفت و سازمان منطقه آزاد اروند بسیار ناچیز است و توان پرداخت بدهی قبلی را نداریم.

سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان افزود: طبق توافق انجام شده از مبلغ مصوب که در مرحله اول به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای ۲ تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شده سهم آبادان ۵۰ درصد است که ۵۰ درصد آن به ورزش‌های همگانی استان خوزستان تعلق خواهد گرفت؛ با ۱۰۰ میلیارد ریال مبلغ قرارداد سازمان منطقه ازاد اروند بودجه فصل جاری تیم صنعت نفت حدود ۱۷۵ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت برای فصل جدید لیگ برتر به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده برای فصل جاری کفاف هزینه‌های یک تیم لیگ برتری را نمی‌کند و این پول تنها بدهی‌ فصل قبل را تسویه می‌کند و برای فصل جاری پولی باقی نمی‌ماند و در صورت نبود کمک و مساعدت مسوولان از هفته پنجم مسابقات تیم با چالش جدی روبه رو خواهد شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از اوایل آبان امسال با شرکت ۱۶ تیم آغاز خواهد شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار