تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۳۲۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبور موفق کلانشهر اهواز از پیک برق تابستان ۱۴۰۰
 سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با برنامه ریزی‌ انجام شده توسط توانیر و اجرای آن با همکاری مردم، اداره ها، بخش کشاورزی، تجاری و صنایع کلانشهر اهواز ،توانستیم عبور موفقی از پیک برق تابستان ۱۴۰۰ داشته باشیم.

مهرداد فارسی مدان  با اشاره به شروع زود هنگام فصل گرما با شدت بالا و کاهش تولید نیروگاه‌های برقابی ناشی از کاهش نزولات جوی ، اظهار داشت:طی این مدت اقدامات بسیار خوبی در مجموعه برق اهواز صورت گرفت و با وجود شرایط سخت اقلیمی، کرونا و تغییر مصرف مشترکین برنامه‌های مدیریت مصرف با همیاری مردم، صنایع، کشاورزی، اداره ها و رسانه در این کلانشهر با موفقیت اجرا شد.

وی با بیان اینکه برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ همکاران ما با تحلیل داده ها در ۲ بخش فنی و غیر فنی فعالیت خوبی داشتند ادامه داد:استخراج اطلاعات از مراکز دیسپاچینگ و پایش انرژی ، تحلیل برنامه های مدیریت مصرف و استفاده از نقطه نظرات شهروندان و تلفیق آن، ظرفیت های بسیارخوبی با وجود محدودیت‌های ناشی از کاهش ساعت کاری و طرح کاهش کارکنان اداره ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ایجاد کردند که بسیار رضایت بخش بود.

کشف ۲ هزارو ۹۰۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز
فارسی مدان افزود : همزمان با اجرای  برنامه های مختلف به منظور عبور موفق از پیک ۱۴۰۰ با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تعداد ۲ هزارو ۹۰۲ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در اهواز کشف و ضبط شد که ۷.۷ مگاوات مصرف برق را به خود اختصاص داده بودند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه ۳۳هزار دستگاه چراغ روشنائی تعدیل شده است ، گفت:طی ۶ماهه اول سال جاری همکاران مناطق و شهرستان‌های تابعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۳۳هزار دستگاه چراغ روشنائی معابر را بررسی و موارد معیوب را اورهال کردند.

به صفر رسیدن تلفات جانی برق در ۶ ماهه اول سال

وی با اشاره به موفقیت بخش ایمنی شرکت در کاهش حوادث تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری با اجرای برنامه های آموزشی و دقت نظر و توجه جدی به رعایت اصول ایمنی و استانداردهای تعریف شده، حوادث جانی در سطح این شرکت به صفر رسید .

نتایج مطلوب آموزش همگانی و استفاده از  اپلیکیشن برق من
فارسی مدان با اشاره به ضرورت استمرار و توجه جدی به آموزش همگانی شهروندان بیان کرد:در راستای جلب رضایت مشترکین ، کاهش مراجعه غیرضروری و تسریع در ارائه خدمات ، با راه اندازی نرم افزار برق من و آموزش و آشنائی شهروندان با کاربرد آن، نتایج مطلوب و قابل قبولی حاصل شد .

وی ادامه داد : با راه اندازی این نرم افزار بخش زیادی از مراجعه حضوری مردم کاهش یافته و بخشی از آموزش همگانی نیز از طریق این اپلیکیشن به مردم ارایه شد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: تحقق برنامه های مدیریت مصرف و عبور موفق از پیک تابستان۱۴۰۰ برق مرهون همیاری مردم اهواز در همه بخش‌ها بوده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار