تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۳۲۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:استفاده از ظرفیت شیوخ در امر واکسیناسیون ضروری است
 سرپرست فرمانداری شادگان استقبال از طرح سراسری واکسیناسیون در شادگان را رو به افزایش اعلام کرد و افزود:استفاده از ظرفیت شیوخ منطقه برای شتاب بخشی به روند واکسیناسیون در این شهرستان همچنان ضروری است.

امید صبری‌پور اظهار داشت: شادگان به مدت ۲ ماه شرایط کاملا بحرانی را با افزایش ابتلا به بیماری کووید۱۹ و تعداد مرگ و میر پشت سرگذاشت و وارد وضعیت قرمز شد ولی با همکاری مردم به خصوص اصناف همچنین استقبال از واکسیناسیون اکنون از شرایط بحرانی خارج و وارد وضعیت زرد شده است.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در این شهرستان موجود است گفت: واکسیناسیون گروه‌سنی ۵۰ سال به بالا در حال انجام است و تاکنون ۶ هزار و ۶۱۸ نفر از جمعیت روستایی شادگان برای تزریق دٌز اول واکسن اقدام کردند و ۲ هزار و ۷۴۸ نفر نیز دُز دوم را دریافت نمودند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همچنین ۹ هزار و ۵۴۳ نفر از جمعیت شهری شادگان در نوبت اول واکسن دریافت کردند و چهار هزار و ۷۱۸ نفر نیز در نوبت دوم علیه کرونا واکسینه شدند.

صبری‌پور با اشاره به تشویق شیوخ و عشایر عرب این شهرستان به طرح واکسیناسیون بیان کرد: شیوخ و سران عشایر با دعوت مردم به واکسیناسیون نقش مهمی در افزایش روند تزریق نقش مهمی را ایفا کردند.

وی دارندگان کارت واکسیناسیون را در ردیف اول ارایه خدمات در دستگاه های اجرایی این شهرستان معرفی کرد و افزود: به سایر اداره ها و ارگانها اعلام شده به افرادی که کارت واکسیناسیون ندارند خدمات ارایه نکنند تا استقبال از واکسن افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری شادگان اظهار داشت: تغییر وضعیت کرونا در شهرستان شادگان از قرمز به نارنجی و از نارنجی به زرد حاصل رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است، برای بهبود وضعیت همچنان به همراهی مردم و مسئولان نیاز است.

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار