تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۹۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار شاهوارپور: استخدام غیربومی در فولاد خوزستان صورت نگیرد
 فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ذهنیتی در بحث استخدام در استان خوزستان وجود دارد که بخش عمده کارکنان از خارج از استان وارد می شوند، گفت: لازم است استخدام در کارخانه بزرگ فولاد خوزستان از بین جوانان بومی صورت گیرد.

 سردار شاهوارپور یکشنبه در مراسم کلنگ زنی سه طرح توسعه ای فولاد خوزستان اظهار داشت: اتفاق مبارک آغاز به کار سه طرح توسعه ای عظیم در فولاد خوزستان در ابتدای دولت سیزدهم در استان رقم خورد و مجموعه صنعت و فولاد پیشتاز امید و اشتغال شده است.

وی گفت: یکی از معضلات استان خوزستان بیکاری است نرخ آن نسبت به سایر استان ها بیشتر است و علی رغم وجود شرکت ها و درآمدزایی در خوزستان متاسفانه نرخ بیکاری استان از متوسط کشوری بالاتر است.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه این اتفاق می تواند در اهواز و استان نقطه امیدی باشد، تصریح کرد: این آغاز به کار پروژه ها برای  مردم در ابتدای دولت امید و شادابی به همراه دارد. 

وی یادآور شد: امروز بیکاری زمینه ساز ناهنجاری های اجتماعی و ناامنی  است و موقعیت استان به گونه ای است که همواره دشمنان به این استان طمع دارند که آسایش مردم و تولید به هم بریزد اما این کارها نقطه امیدی است برای جوانان که اشتغال آبرومند داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان افزود: صنایع موجود در استان مسئولیت های اجتماعی دارند و به هر حال این مسئولیت های اجتماعی به هر دلیلی در برخی صنایع انجام نمی شود اما شرکت فولاد خوزستان در این حوزه پیشتاز است.

وی گفت: در بحث درمانی و مساعدت نیازمندان هم فولاد اقدامات شایسته ای انجام داده است؛ البته مسئولیت های اجتماعی می تواند فراتر از این موضوعات باشد و در حوزه عمرانی مردم توقع دارند که توجه ویژه ای شود.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: مسئولیت های اجتماعی جزئی از کار است که در صورت انجام نشدن آن ممکن است در حوزه تردد و صادرات و واردات دچار تنش شویم.

در این مراسم اجرای سه طرح عظیم ماشین ریخته گری اسلب عریض، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی در شرکت فولاد خوزستان عملیاتی شد.

.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار