تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۳۱۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای رفع نقاط بحرانی فاضلاب اهواز از نظر منابع مشکلی نداریم
  نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر برای انجام اقدامات به منظور حل مشکلات نقاط بحرانی فاضلاب اهواز از نظر منابع مشکلی نداریم، گفت: مسوولان باید پیش از آنکه وارد بحران شویم و مردم با مشکلاتی مواجه شوند، برنامه‌ریزی کنند.

مجتبی یوسفی اظهار کرد: مسوولان باید پیش از آنکه وارد بحران شویم و مردم با مشکلاتی مواجه شوند، برای حل مشکلاتی که از سنوات قبل برای مردم دردسرساز شده است، برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: شهرهای اهواز، کوت عبدالله، ویس، ملاثانی، شیبان و حمیدیه در بحث آب و فاضلاب دچار مشکلات و کمبودهای جدی هستند که تبدیل به بحران شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های گذشته عدم هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری، آبفا و مسوولان شهری باعث شد که در بارندگی‌های جزیی، زندگی مردم یک متر به زیر آب و فاضلاب برود.

یوسفی با بیان اینکه پاسکاری وظایف میان دستگاه‌های اجرایی، حرفی تکراری است، عنوان کرد: منابع خوبی در بودجه سال ۱۴۰۰ برای بحث آب و فاضلاب خوزستان دیده شده و همچنین تخصیص صد درصدی ۵۰ میلیون یورو مصوب برای استان نیز دریافت شده است.

وی ادامه داد: امسال یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان برای بحث فاضلاب شهرهای اهواز، کوت عبدالله، ویس، ملاثانی، شیبان و حمیدیه اختصاص داده شده است تا شاهد اقدامات خوبی در این حوزه برای حل مشکلات مردم باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعارضات میان دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم را حل نمی‌کند، گفت: در چند صد نقطه از شهر اهواز در اوج تابستان، فاضلاب در معابر است و این به معنای آن است که در زمان بارندگی‌ها شاهد مشکلات بسیار بدی خواهیم بود.

یوسفی بیان کرد: در حال حاضر برای انجام اقدامات به منظور حل مشکلات نقاط بحرانی فاضلاب اهواز از نظر منابع مشکلی نداریم. البته اگر قرار باشد همه پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز را به اتمام برسانیم، به بیش از ۶ تا ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار فقط برای اهواز نیاز است اما برای حل نقاط بحرانی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار