تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۳۱۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از ۲ طرح توزیع نیروی برق در خوزستان
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : ۲ طرح توسعه و احداث شبکه برق در مناطق روستایی شهرستان هفتکل با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علی خدری این طرح ها را شامل تعویض پایه‌ها و سیم های فرسوده شبکه برق همچنین تعویض چراغ روشنایی معابر عنوان کرد و افزود: این طرح ها  در مناطق مختلف شهرستان هفتکل اجرا شدند.

وی با اشاره به بررسی کمبودها و نیازهای شبکه توزیع برق شهرستان هفتکل گفت: طبق بازدید صورت گرفته از طرح های توزیع نیروی برق در حال اجرا در منطقه اسلام آباد و فرهنگیان هفتکل ، مشکلات شبکه توزیع برق مناطق طوف شیرین و لین های شرکتی باید هر چه سریعتر برطرف شوند.

خدری با بیان اینکه چراغ های روشنایی معابر بلوار اصلی شهر هفتکل با اجرای این طرح به چراغ های ال ای دی تبدیل شدند گفت: این طرح در راستای تامین روشنایی مناسب معابر همچنین مصرف بهینه برق با صرف ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مشکلات خط تغذیه کننده برق روستاهای بخش رغیوه نیز اشاره کرد و افزود: رفع معایب و مشکلات این خط برای کاهش خاموشی ، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه برق اجرا می شود.

خدری به تشریح اقدام صورت گرفته برای تبدیل سیم مسی شبکه برق به کابل خود نگهدار در مناطقی از هفتکل پرداخت و گفت : تاکنون در این شهرستان هفت کیلومتر سیم به کابل خود نگهدار تبدیل شده و سه کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا است که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است‌.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

شهرستان هَفْتْکِل  در ۹۰ کیلومتری اهواز واقع است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار