تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۲۳۱۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار :رفع مشکلات اروندکنار و چوئبده نیازمند تصمیم‌های انقلابی است
 استاندار خوزستان  گفت: مردم اروندکنار و چوئبده بواسطه نقشی که در دفاع مقدس داشتند حق بزرگی بر گردن ایران دارند و برای رفع مشکلات آنها نیاز به اتخاذ تصمیم‌های انقلابی هستیم.

صادق خلیلیان جمعه در بازدید از بندر چوئبده آبادان اظهار داشت:شهر چوئبده در بحث‌های تجاری، کشاورزی و شیلاتی و شهرسازی و توسعه شهری نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود:در سفر به شهر چوئبده برای برخی از مشکلات مردم در بخش‌های درمان و بهداشت و در خصوص مباحث مربوط به لنج داران و کالاهایی که حمل و نقل می‌کند تصمیم‌گیری شد و یکی دو مشکل نیز نیاز است تا در مرکز استان با کارهای کارشناسی بررسی و  ابلاغ خواهد شد.

خلیلیان گفت: مشکلاتی که مربوط به تجارت و بازارچه‌های مرزی اروندکنار و مشکلات ملوانان  است نیز بررسی و حل و فصل خواهیم کرد.

وی با اشاره به سفرهای درون استانی برای بررسی مشکلات شهرهای مختلف استان خوزستان بیان داشت:در اولین هفته مسولیت در استان از مناطق چذابه، هویزه و بستان بازدید کردم  و این هفته نیز از مناطق محروم آبادان و اروندکنار و چوئبده بازدید و ادامه این سفرها در دستور کار است.

استاندار خوزستان گفت:بر اساس برنامه‌ریزی انجام شد در هر هفته حداقل ۲ روز را از مناطق مختلف بازدید خواهیم کرد و مسائل را از نزدیک مورد رسیدگی و در خصوص مسائل در صحنه با حضور مسئولین استانی تصمیم‌گیری می کنیم و در صورت نیاز برخی تصمیم‌های به هیات دولت ارسال خواهد شد.

خلیلیان عصر پنجشنبه به آبادان سفر کرد و در اولین اقدام از برخی از مناطق مرحوم این شهر بازدید و روز جمعه نیز از شهر مرزی اروندکنار و شهر چوئبده بازدید کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار