تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موانع صدور اسناد مالکیت منازل اهالی کوی مدرس اهواز برطرف شود
  رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان در تسریع و رفع موانع صدور اسناد مالکیت منازل اهالی کوی مدرس اهواز تلاش کنند.

  حجت الاسلام  صادق مرادی در نشست پیگیری صدور اسناد مالکیت کوی مدرس (خروسیه) اهواز با حضور جمعی از مسئولان استان بیان کرد: با توجه به اینکه منازل منطقه محروم کوی مدرس اهواز فاقد سند هستند و افراد سود جو و زمین خوار به دنبال تصاحب زمین ها و منازل مردم محروم این منطقه می باشند ، لازم است با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط  در اسرع وقت موانع و مشکلات سند مالکیت این منطقه را برطرف کنند.

وی افزود: باید طرح سنددار شدن منازل و زمین های اهالی کوی مدرس اهواز با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود و اگر ایرادات و یا مشکلاتی در ادامه این طرح بوجود آمد با راهکارهای مناسب آن را رفع کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: باید اهالی این منطقه از مزایای طرح سنددار کردن منازل مطلع شوند و در این خصوص می توان از ظرفیت گروه های جهادی استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان کرد: اهالی این منطقه لیاقت بهترین خدمت رسانی را دارند و دستگاه قضایی استان با جدیت پیگیر رفع مشکلات آنان است و انتظار می رود شهروندان کوی مدرس همکاری لازم را با دستگاه های متولی برای رفع مشکلات این منطقه داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان پیش از اعلام کرده بود که آمار مشخصی از خانه‌های فاقد سند در اهواز و مناطق پیرامونی آن در دست نیست و با تشکیل کمیته تسهیل برای صدور سند،ساماندهی و نیز نوع مالکیت این خانه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.



مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار