تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۳۱۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور اسناد مالکیت منازل اهالی کوی مدرس اهواز
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری سازمان ثبت و اسناد برای صدور اسناد مالکیت منازل کوی مدرس تلاش کنند.
  حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجه به اینکه منازل منطقه محروم کوی مدرس اهواز فاقد سند هستند و افراد سود جو و زمین خوار به دنبال تصاحب زمین‌ها و منازل مردم محروم این منطقه هستند، لازم است با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط بخصوص سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و سازمان ثبت اسناد و املاک استان در اسرع وقت موانع و مشکلات سند مالکیت این منطقه مرتفع شود.

او با بیان اینکه  باید طرح سنددار شدن منازل و زمین‌های اهالی کوی مدرس اهواز با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود، افزود:  اگر ایرادات و یا مشکلاتی در ادامه این طرح بوجود آمد با راهکار‌های مناسب آن را رفع کنید.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: برای پیشبرد اهداف و مزایای طرح سنددار کردن منازل و زمین‌های کوی مدرس، اطلاع رسانی دقیق و کافی برای شهروندان عزیز این منطقه انجام بپذیرد و در این خصوص می‌توان از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده و بهره برد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: اهالی این منطقه لیاقت بهترین خدمت رسانی هستند و دستگاه قضایی استان با جدیت پیگیر رفع مشکلات آنان است و انتظار داریم شهروندان عزیز کوی مدرس همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات این منطقه داشته باشند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار