تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۳۱۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی درکام: فروشگاه محصولات غذایی طبیعی و سالم

دسترسی به محصولات طبیعی، محلی و سالم مانند عرقیات گیاهی اصل، عسل طبیعی، چای ایرانی خوب، روغن‌های گیاهی خالص و ... برای همه مردم امکان پذیر نیست. مثلا کسانی که چای ایرانی می‌خورند، می‌دانند که پیدا کردن یک چای ایرانی طبیعی و باکیفیت کار راحتی نیست چون در اکثر مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها فقط چای‌های خارجی به فروش می‌رسند که اکثرا طبیعی نیستند و رنگ و اسانس به آن‌ها اضافه شده است.

فروشگاه آنلاین درکام با این هدف ایجاد شده است که بهترین محصولات را از بهترین تولیدکنندگان محلی و از شهرهای مختلف ایران برای افراد تامین کند تا خریداران در هر کجای ایران که هستند، بتوانند به محصولات خوب و باکیفیت دسترسی داشته باشند.

این فروشگاه آنلاین چند سالی است که در حوزه فروش انواع محصولات طبیعی فعالیت می‌کند و با سفر به نقاط مختلف کشور، از نزدیک با کشاورزان و تولیدکنندگان محلی بسیاری در ارتباط است. دسته بندی محصولات فروشگاه درکام شامل عسل طبیعی، چای ایرانی شمال، عرقیات گیاهی کاشان، روغن‌های گیاهی مثل روغن کنجد، روغن حیوانی کرمانشاه، زعفران سرگل و ... می‌شود.

تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان محصولات فروشگاه درکام مشخص هستند و به صورت کامل در سایت فروشگاه معرفی شده‌اند و مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر خرید کنند.

یکی از تفاوت‌های اصلی این فروشگاه با فروشگاه‌های مشابه خود، تضمین کیفی محصولات است . تیم درکام برای اطمینان از کیفیت محصولاتی مثل عسل، زعفران، روغن حیوانی و یا روغن کنجد، این محصولات را در آزمایشگاه‌های معتبر مواد غذایی آزمایش می‌کند. دلیل این کار این است که عسل یا خیلی از مواد غذایی دیگر محصولاتی هستند که به راحتی نمی‌توان اصل بودن و کیفیت آن‌ها را تشخیص داد. در مورد این محصولات تنها راه تشخیص کیفیت و اصل بودن، آزمایش آن‌ها است. ارائه محصولات همراه با برگه تاییدیه از آزمایشگاه یکی از مزیت‌های اصلی فروشگاه درکام به شمار می‌رود.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره فروشگاه درکام کسب کنید به سایت این فروشگاه به آدرس dorkam.com مراجعه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار