تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۳۱۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات بهسازی شبکه فاضلاب خوزستان روی دور تند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از پایان مراحل بهسازی و ترمیم بیش از ۲ هزار نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.
 محمدرضا کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تداوم پروژه بهسازی شبکه فاضلاب در نقاط مختلف به ویژه مناطق بحرانی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات تعویض و تقویت پمپ‌ها در ایستگاه‌های پمپاژ در حال انجام است و نقاط ریزشی نیز در دست تعمیر و بازسازی هستند.

او با اشاره به وجود ۲ هزار و ۱۰۰ نقطه انسداد و بحرانی در نقاط مختلف خوزستان افزود: با عزم همگانی، بکارگیری پیمانکاران متعهد و سرعت عمل پروژه ها، هم اکنون به ۱۰۰ نقطه کاهش یافته است و ان شاءالله تا روز‌های آینده به صفر خواهد رسید، همچنین عملیات لایروبی با همکاری ۲۵ پیمانکار به سرعت در حال انجام است و تلاش می‌کنیم پیش از آغاز بارندگی ها، پروژه‌های بهسازی و تعمیراتی به پایان برسند.

کرمی نژاد با تاکید بر سرویس و آماده سازی شبکه‌های فاضلاب در نقاط مختلف و تجهیز ایستگاه‌های پمپاژ برای جمع آوری آب‌های سطحی در حد ظرفیت شبکه تاکید کرد و اظهار داشت: ظرفیت کنونی شبکه انتقال فاضلاب اهواز حدود ۴۰۰ هزار مترمکعب در شبانه روز است، ولی اگر بارندگی سال ۹۸ به میزان ۱۷ میلیون مترمکعب و حدود ۴۰ برابر ظرفیت شبکه رخ دهد، قطعا آبگرفتگی در نقاط مستعد اتفاق می‌افتد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار