تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۳۱۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع ۳۰ هزار بسته حمایتی میان دانش‌آموزان خوزستانی
  فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به برگزاری سراسری پویش همکلاسی مهربان گفت: امروز ۱۰ هزار بسته و تا روزهای آینده ۲۰ هزار بسته حمایتی بین دانش‌آموزان استان خوزستان توزیع می‌شود و از خیرین و کسانی که توانایی دارند نیز دعوت می‌کنیم که کمک و همراهی کنند.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم آغاز پویش همکلاسی مهربان که امروز (۲۳ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارهایی که این روزها بسیار مهم و حساس است، کمک به بازگشایی و فعالیت مجدد مدارس است. کارهایی که مجموعه آموزش و پرورش دنبال می‌کند بسیار گسترده است؛ کار مدارس ما در بخش ساخت و ساز، تجهیز، آماده‌سازی، ثبت نام و کارهایی که آموزش و پرورش دنبال می‌کند سنگین و گسترده است و به تنهایی  نمی‌توانند این ماموریت سنگین را نیز انجام دهند.

 وی افزود: در کنار تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که باید برای بازگشایی مدارس انجام شود، ما باید به اشخاصی که تحصیل می‌کنند، کمک کنیم. ما در تراز بین‌المللی، از بعد اهمیت به علم، کشور پیشرفته‌ای هستیم. سابقه درخشان و طولانی کشورمان با وجود دانشمندان در جهان می‌درخشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: باید به آن‌هایی که در این مسیر از تامین هزینه تحصیل ناتوان‌اند و بسیار علاقه‌مند به تحصیل هستند، در تامین امکانات اولیه مانند کیف، کفش، لوازم تحریر، پوشاک و دیگر امکانات کمک کنیم. در این وضعیت معیشتی سنگین و گرانی اجناس، پدر و مادرها در مشقت هستند. 

وی با اشاره به برگزاری سراسری پویش همکلاسی مهربان ادامه داد: امروز ۱۰ هزار بسته و تا روزهای آینده ۲۰ هزار بسته حمایتی بین دانش‌آموزان استان خوزستان توزیع می‌شود و از خیرین و کسانی که توانایی دارند نیز دعوت می‌کنیم که کمک و همراهی کنند.

شاهوارپور با اشاره به بخشی از فعالیت بسیجیان، بیان کرد: مراکز متعدد واکسیناسیون توسط بسیجیان، در سطح اهواز و دیگر شهرها راه‌اندازی شده که بعضا در دو سه شیفت، داوطلبانه واکسناسیون را انجام میدهند تا این گرفتاری هرچه زودتر کمتر شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد، بسیج سازندگی، سازمان بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان و دیگر مجموعه‌ها، گفت: این کار را باید همیشه انجام دهیم. این نوع کارها صدقه جاریه هستند که خداوند به اهل آن توفیق  می‌دهد. اصحاب رسانه نیز دیگران را تشویق کنند که کمک کنند تا دانش‌آموزان از تحصیل بازنمانند. از تحصیل بازماندن یعنی گرفتاری و بیکاری و فرد در طول مسیر زندگی گرفتار می‌شود و نمی‌تواند زندگی خود را اداره کند اما اگر کمک کنیم که یک دانش آموز مستعد درس بخواند، می‌تواند فرد مفیدی باشد و خدماتی به کشور ارائه دهد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار