تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۳۱۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تزریق ۱۸هزار دوز واکسن کرونا در رامشیر/ واکسینه افراد بالای ۱۸سال
 مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر به تزریق ۱۸ هزار دوز واکسن کرونایی در این شهرستان اشاره و بر واکسینه شدن افراد بالای ۱۸ سال نیز تأکید کرد.

ستار جمشیدی نسب  اظهار کرد: در روز شبانه گذشته تعداد ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دوز واکسن کرونا در شهرستان رامشیر تزریق شده که روند واکسیناسیون در این شهرستان نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا بر کیفیت تحصیلی دانش آموزان تأثیر منفی گذاشته است، عنوان کرد: این امر باید در ایام واکسیناسیون عمومی جبران شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر با اشاره به اینکه کرونای نوع دلتا بر خلاف سویه‌های قبلی در فضای باز نیز قدرت سرایت‌پذیری بالایی دارد، گفت: همچنین کسانی که در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند نیز امکان ابتلاء به کرونای دلتا را دارند اما قطعاً شدت بیماری‌زایی و مرگ‌ومیر در افراد واکسینه شده بسیار کمتر است.

جمشیدی نسب با بیان اینکه ویروس کرونا شوخی‌بردار نیست، یادآور شد: تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی به روند تزریق واکسیناسیون در شهرستان رامشیر اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۸ هزار دوز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است و اگر این امر مهم کاملاً انجام شود حتماً ایمنی ایجاد شده می‌تواند روال زندگی را به حالت عادی برگرداند و از وضعیت بحرانی کرونا خارج می‌شویم.

 مطابق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، همه افراد بالای ۱۸ سال در سطح شهر رامشیر و روستاهای تحت پوشش در سه مرکز بهداشتی (شماره یک) و مرکز شهری ام الضحر و مرکز روستایی عبدالله عموری می‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند.

در این راستا خانه‌های بهداشتی و پایگاه شهری مشراگه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به گروه‌های هدف است.

همچنین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان رامشیر واقع در مرکز بهداشتی شماره یک به‌صورت دو شیفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ آماده ارائه خدمات به گروه‌های هدف است.



مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار