تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف نزدیک به 400 کیلو گرم مواد افیونی در 2 عملیات موفقیت آمیز
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان از انجام 2 عملیات موفقیت آمیز خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها 4 سوداگر مرگ دستگیر و مقدار 395 کیلوگرم مواد افیونی کشف شد.

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد اطلاعاتی از انتقال 2 محموله مواد مخدر به شهرستان‌های هندیجان و بهبهان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی سمند حامل موادمخدر را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس شهرستان "هندیجان" طی یک عملیات‌ منسجم و مقتدرانه آن را متوقف و مقدار 320 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مامروان پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی2 دستگاه خودرو سواری پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن‌ها مقدار 75 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در مجموع مقدار 395 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و 4 سوداگرمرگ در این ارتباط دستگیر شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.
:
:
:
آخرین اخبار