تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۳۱۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای دستگیری نوازندگان کلیپ جنجالی در دزفول چه بود؟
سرپرست گروه موسیقی سل‌لا گفت: افراد مشارکت کننده در کلیپ جنجالی دستگیر نشدند، بلکه تنها یک نفر احضار و توضیحاتی در خصوص اجرای دیگر برنامه‌ها در آینده عنوان شد.
 طی روز‌های اخیر فیلمی با محتوای اجرای گروهی جمعی از نوازندگان شهرستان دزفول و همخوانی با آهنگ یکی از خوانندگان مجاز کشور در فضای مجازی منتشر شد که با برخی واکنش‌های مثبت و منفی رو به رو شد.

برخی از بزرگان شهرستان با صدور بیانیه‌هایی چنین اقدامی را در ایام محرم دور از شان و منزلت اعتقادات مردم شهرستان دانستند و خواستار جلوگیری اقدامات مشابه تا پایان ایام سوگواری محرم و صفر شدند.

اما دیروز خبری مبنی بر احضار تمام اعضای این گروه از سوی نیروی انتظامی شهرستان دزفول در شبکه‌های مجازی خبر ساز شد.

شبکه خبری عصر جنوب به نقل از گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفته بود که «مشارکت کنندگان در این نماهنگ در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی، احضار و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است.» این شبکه همچنین از «احضار مالک خانه‌ای» خبر داد که این کلیپ در آن ضبط شده بود.

همچنین شایعات این خبر تا جایی ادامه یافت که برخی اعلام کردند تمامی افراد این گروه زندانی شدند.

اما پیمان یوسفی سرپرست گروه «سل‌لا» یا همان گروه نوازنده‌ای که کلیپ آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: نه تنها دستگیری بلکه احضاری هم در کار نبود و در برخوردی کاملا محترمانه و به عنوان نماینده گروه به پلیس و دیدار با دادستان دزفول دعوت شدم.

یوسفی در ادامه افزود: در جلسه‌ای که با بنده برگزار گردید راه‌های قانونی برای اجرای دیگر برنامه‌ها در آینده عنوان شد.

سرپرست گروه موسیقی سل‌لا عنوان کرد: انتشار خبری کذب مبنی بر احضار و یا دستگیری تمامی اعضای گروه موجب شد تا افراد سودجو و شبکه‌های معاند از موضوع تماما سوء استفاده کنند.

او در بیان دلیل دعوتش به پلیس امنیت گفت: نداشتن برخی از مجوزات و انتشار فیلم در ایام محرم دلایلی بودند که موجب دعوت به گفت گو برای ارائه توضحیات در اداره پلیس شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار