تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۳۱۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلوگیری از ورود پرندگان به داخل پاسیو با توری در جهان فرود

جلوگیری از ورود پرندگان به داخل پاسیو با توری 

برای سفارش و استعلام از قیمت به سایت جهان فرود مراجعه کنید تا ارزانترین قیمت نصب توری مرغی نورگیر را ببینید.
پاسیو یا حیاط خلوت بخشی از فضای اصلی منازل آپارتمانی مسکونی است و در اصل محوطه ی مناسبی برای لانه گذاری پرندگان مزاحم به شمار می رود. علت برگزیدن فضای پاسیو برای امر لانه گذاری پرنده این است که به علت مسقف بودن، در امان ماندن پرنده از عوامل جوی مختلف مانند :باران، برف، طوفان باعث شده پرنده گان آن را به عنوان محیطی دنج و امن برای لانه گذاری و زندگی انتخاب نمایند. اما وجود پرندگان درون پاسیو باعث می شود مزاحمتهای فراوانی را برای اهالی مختلف آپارتمان به وجود آورد. سلب آرامش و آسایش از افراد، وجود حشرات زیاد به علت ایجاد فزولات پرنده گان و انباشته شدن این فزولات بر روی هم محیط پاسیو را به گونه ای کثیف و آلوده می کند که زمینه را برای به وجود آوردن انواع بیماری های مختلف و تکثیر بیماری قارچ فراهم می نماید اما فشارهای وارد شده بر روی ساکنین افراد طبقات باعث می شود به فکر راه حلی برای بر طرف سازی چنین مشکلی بر آیند که البته در این راستا شرکتهای معتبر خدمات نما در سراسر کشور آماده ارائه ی بهترین خدمات به شیوه ی نوین استفاده از طناب، بدون داربست می باشند که البته در بین همه ی آنها شرکت معتبر خدمات نمای جهان فرود با استفاده از تجهیزات استاندارد و به کمک نیروی ماهر بدون داربست و به کمک طناب اقدام می نماید در ادامه ی مطلب همراه ما شوید.

نصب توری مرغی با طناب

بستن پاسیو با توری با جهان فرود 

جهان فرود می گوید: یکی از بهترین و موثرترین روشها برای   جلوگیری از ورود پرندگان   و حشرات موذی به درون حیاط خلوت، پاسیو، نصب توری مرغی می باشد. این توری را برای پوشاندن محیط تراس منزل خود هم می توانید استفاده نمایید. با پوشاندن و بستن تراس بالکن منزل خود به کمک توری مرغی، علاوه بر در امان ماندن از ورود پرندگان، حشرات به داخل منزل خود ممانعت به عمل آوردید و هم این که تراس یا بالکن خود را به محیطی مناسب و پاکیزه برای گذراندن اوقات فراغت خود و نشستن و خوردن چای و عصرانه مناسب تبدیل نمودید. اگر توری مرغی را بر فضای تراس یا بالکن خود نصب و بپوشانید. این کار باعث می شود فزولات پرنده گان دیگر بر روی رخت و لباس های آویز شده تان نریزد. در نتیجه محیطی پاکیزه به وجود می آید و صاحبان ساختمانی از پاکی و تمیزی فضای تراس یا بالکن کمال لذت را خواهند برد.

 

مناسبترین توری مرغی کدام است؟ 

برای نصب و پوشاندن حیاط خلوت، تراس با توری مرغی بنا بر تجربه ای که شرکت معتبر خدمات نمای جهان فرود طی سالیان سال کسب نموده است. توری مرغی از جنس فلزی به علت دوام و پایداری بالایی که دارد در آب و هوای مرطوب مناسب بوده و دچار زنگ زدگی نخواهد شد. نوع توری فلزی از نوع مشبک می باشد. اما در این بین از لحاظ صرفه جویی در بحث هزینه ها توری پلاستیکی گزینه ی مناسبی می باشد. اما دوام  ندارد. دارای تنوع رنگی فراوانی می باشد. به آسانی نصب می شود.جهان فرود برای نصب توری مرغی با دوام بدون داربست و به کمک طناب، آسانترین روش را انتخاب نموده است. زیرا نصب داربست در محیط پاسیو، حیاط خلوت امکان پذیر نیست و در نتیجه استفاده از طناب بهترین گزینه می باشد.
جهان فرود درباره ی مزایای استفاده از طناب، بدون داربست برای پوشاندن حیاط خلوت با توری این چنین می گوید: آسانترین و کم هزینه ترین راه کار برای جلوگیری از ورود پرنده به درون پاسیو ، حیاط خلوت، نصب توری مرغی با استفاده از شیوه ی جدید استفاده از طناب و به کارگیری تجهیزات استاندارد می باشد. در این بخش شرکت جهان فرود از پیشرفته ترین تکنولوژی با بکارگیری نیروهای کارآمد و متخصص کار در ارتفاع استفاده می نماید. این نیروهای آموزش دیده با سرعت قابل ملاحظه ای از طناب بالا رفته و با آویزان ماندن بین آسمان و زمین به شکل حرفه ای در مدت زمان کوتاه، کار با کیفیتی را به مشتریان ارائه خواهند داد. مزیت بیشتر استفاده از طناب جای کمی را اشغال می نماید و به نوعی صرفه جویی در بخش انرژی، هزینه ها، زمان خواهد شد. جهان فرود با بیمه تک تک نیروهای متخصص خود به آنها این اطمینان را خواهد داد تا با آسوده خاطر بودن به کار در ارتفاعات نمای ساختمانی مختلف بپردازند. در ضمن با برگزاری کلاس ها و دوره های کوتاه مدت کار در ارتفاع برای جوانان علاقمند به کار با طناب در بخش ارتفاعات آنها را پس از آموزش و گزینش به استخدام شرکت در خواهد آورد. این جوانان با شهامت و با جرات هستند و شیفته ی کار کردن در ارتفاعات و هیجانات ناشی از آن می باشند.

 

بستن پاسیو با توری

نکته: جهان فرود می گوید: بر عکس تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند با بستن پاسیو با توری ،تاریکی به وجود می آید و فضای داخل حیاط خلوت تاریک می گردد. باید بگوییم این تصور اشتباه است زیرا با بستن پاسیو با توری جلوی ورود نور گرفته نمی شود. بستن توری با   پیچ و رولپلاک   انجام میشود که بسیار محکم سالها باقی میماند.

قیمت نصب انواع توری مرغی با جهان فرود

جهان فرود در زمینه ی قیمت انواع توری فلزی، پلاستیکی برای پوشاندن فضای حیاط خلوت می گوید :ما یک قیمت ثابتی برای نصب در نظر نداریم زیرا با توجه به نوع توری، ضخامت بکار رفته درون توری ،متراژی که لازم است برآورد شود برای پوشاندن فضای حیاط خلوت قیمت های مختلفی در نظر گرفته ایم و این قیمت متغییر می باشد. اما دستمزد ارتفاع کار و نصاب هم در این بخش اضافه می گردد که این دستمزد هم می تواند تحت تاثیر دیگر موارد یاد شده متفاوت باشد. 

 

فنس های فلزی مطلوب برای پوشاندن تراس، بالکن، نورگیر با جهان فرود 

جهان فرود اسنفاده از فنس های فلزی گالوانیزه ی گرم را مناسبترین حالت برای بستن نورگیر یا تراس می داند زیرا در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارای مقاومت و استحکام بالاتری می باشند و بیشترین حجم کاربرد در نصب توری مرغی و پوشاندن نورگیر و تراس را به خود اختصاص داده اند.

 

مراحل اجرای نصب توری مرغی نورگیر(حیاط خلوت )با جهان فرود

جهان فرود می گوید برای اجرای کامل و صحیح نصب توری مرغی برای حیاط خلوت، نورگیر باید مراحلی طی شود تا پس از آن شاهد ورود پرندگان مزاحم و کثیفی و آلودگی نگردیم. 
1-بهتر است برای جلوگیری از پیامدهای ناگوار بعدی، پیش از نصب توری مرغی، فضای درون حیاط خلوت به طور کامل مورد پاکسازی و سمپاشی کامل قرار گیرد تا هیچ گونه آلودگی درون محوطه باقی نماند.
2_بهتر است سقف نورگیر یا حیاط خلوت با ورق گالوانیزه ی ضد زنگ پوشانده شود .
3_برای نصب توری مرغی باید فضای حیاط خلوت متراژ دقیق گردد. تا اندازه ی مناسب برای پوشاندن فضای درونی پاسیو برآورد و محاسبه گردد.
4_برای نصب توری مرغی نکاتی باید مد نظر قرار داده شود تا کار صحیح انجام گردد. نصب و آویزان کردن توری مرغی به کمک پیچ، رولپلاک، واشر در جهت سفت و محکم شدن کار ضروری است و ما این کار را توسط نیروهای متخصصی که در زمینه ی پیچ و رولپلاک داریم انجام خواهیم داد. در نظر داشته باشید کارگر عادی توان انجام کار تخصصی را ندارد و این کار توسط نیروهای ماهر در این خصوص صورت می گیرد. اگر پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام می شود برای پیشگیری از سقوط و پرتاب سنگ از نما و پیشگیری از وقوع بسیاری از خطرات احتمالی مالی، جانی خواهد بود.
5_در ضمن توری باید صاف نصب شود و فاصله ی قرار گرفتن پیچ ها بیشتر از 30 سانتی متر نباشد.
6_اگر عرض پاسیو یا حیاط خلوت بیشتر از عرض توری باشد باید توری ها کنار هم گذاشته شود و به شکلی آنها را در کنار هم بگذاریم که جایی برای ورود پرنده به داخل محوطه ی حیاط خلوت وجود نداشته باشد.

 

جلوگیری از ورود پرندگان و کبوتر

 

کاربردهای توری مرغی با جهان فرود 

یکی از انواع توری های فلزی که از قدیم مورد استفاده فراوان بوده است و در بین عموم مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است توری مرغی است. توری مرغی کاربرد فراوانی دارد برای نگهداری دام ،طیور، ساختمان سازی، ساخت و اجرای سقف کاذب، فنس کشی دیوار و ..کاربرد دارد. توری مرغی با استفاده از مفتولی خیلی نازک آماده می گردد. در شهرهای شمالی کشور برای ساخت لانه مرغ و پرنده مورد استفاده قرار می گیرد. اما در ساخت توری مرغی از دستگاهی استفاده می شود که مفتول ها را به حالت خانه 6 ضلعی به هم وصل می کنند این عمل باعث می شود پرندگان یا دیگر موجودات از آن خارج یا به آن وارد نشوند. استفاده از توری های مرغی به دلیل میزان مقاومت بالا ،هزینه مناسب، قابلیت تعمیر، محافظ مناسب، مقاوم در برابر رطوبت بهترین گزینه و موثرترین می باشد.

منبع:  نصب توری مرغی شرکت اب بندی

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
جهان فرود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
حرفه ی کار در ارتفاع شغل پر خطری نیست ولی در هر صورت افراد کمی این حرفه را به عنوان شغل خود انتخاب می کنند. خدمات کار در ارتفاع یا راپل کاری جز مشاغل سنگین و بسیار تخصصی می باشد که لازمه ی موفقیت در آن، کسب تجربه در اثر مرور زمان، آموزش دوره های کوتاه مدت راپل و کار در ارتفاع و از همه مهمتر شجاعت و شهامت بالاست. امروزه جوانان بسیاری به علت شور و هیجانات ناشی از این حرفه و نوع درآمد بالایی که دارد به آن پیوستند. فردی که دچار ترس شدید می شود، سراسر بدنش را اضطراب زیادی در بر خواهد گرفت به طوری که در پاره ای از مواقع دچار حملات وحشت از ارتفاع می گردد. تا حدی این حملات شدت می یابد که فرد نمی تواند از جایش تکان بخورد و به اصطلاح خشک می گردد. این وضعیت آنقدر خطرناک است که پایین آمدن فرد را به شکل امن و مطمئن از ارتفاع سخت خواهد ساخت.
:
:
:
آخرین اخبار