تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۳۱۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین وضعیت طرح مسکن ملی در خوزستان
 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت مسکن ملی در خوزستان را تشریح کرد.

محمدحسین پناهی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان اظهار کرد: برای طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان، فقط ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی موثر وجود دارد.

وی افزود: برای این متقاضیان عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: روند ساخت این ۴۵۰۰ واحد در اکثر شهرهای بزرگ خوزستان با پیشرفت‌های فیزیکی مختلفی در حال انجام است.

پناهی‌فر عنوان کرد: طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان نسبت به دیگر استان های کشور، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است؛ هرچند که سهمیه در نظر گرفته شده برای استان بسیار بیشتر از متقاضیان موثر است.

وی ادامه داد: افرادی که در سامانه ثبت نام کرده اند و اکنون متقاضی ساخت واحد مسکونی باشند، می توانند نسبت به ارائه درخواست اقدام کنند تا واحد مسکونی برای آن ها در نظر گرفته شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: براساس اعلام وزیر راه و شهرسازی برای آن دسته از افرادی که در سامانه ثبت نام نکرده اند، به زودی قرار است سامانه ثبت نام مجددا بازگشایی شود.


:
:
:
آخرین اخبار