تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۳۱۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان رسما به مزایده گذاشته شد
 صد درصد سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان به فروش گذاشته شد.

در حالی که مسئولان استان خوزستان صراحتا عنوان کرده بودند که با فروش سهمیه استقلال خوزستان مخالف هستند و هیچ منع قانونی برای فعالیت این تیم در لیگ یک وجود ندارد و کمک می‌کنند که این تیم حضور پرقدرتی در فصل جدید لیگ یک داشته باشد اما امروز (۲۱ شهریورماه) صد درصد سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان طی مراحل لازم، با چاپ روزنامه به مزایده گذاشته شد و زنگ نابودی این تیم به صدا در آمد.

  نیمه‌های مردادماه سال جاری خبرهایی مبنی بر فروش سهمیه استقلال خوزستان منتشر شد. خبرهایی که مسئولان مختلف استانی اعم از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نسبت به آن واکنش نشان دادند و عنوان کردند که مخالف فروش سهمیه‌های تیم‌های ورزشی استان هستند اما از آن‌جا که بیش از ۹۰ درصد سهام باشگاه استقلال خوزستان متعلق به گروه ملی است و شرکت گروه ملی نیز متعلق به بانک ملی بوده، گویا مسئولان تهران‌نشین دیگر قصد تیم‌داری در لیگ یک را ندارند و به مزایده گذاشته شدن سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان، گواه این موضوع است.

باید دید در ادامه مسئولان استان خوزستان، چه اقدامی برای حفظ این سهمیه خواهند داشت و آیا استقلال خوزستان نیز همچون استقلال اهواز به خاطره‌ها می‌پیوندد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار