تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۳۱۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمالا امروز یک مربی خارجی خوشنام جذب می‌کنیم / دیگر نمی‌خواستم وارد عرصه ورزش شوم
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به احتمال بیش از ۹۰ درصد امروز یک مربی خوب و خوشنام خارجی به کادر فنی تیم فولاد اضافه می‌شود.

حمیدرضا گرشاسبی امروز ۱۸ شهریورماه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری عباس انصاری‌فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که بعد از برخورد وزارت ورزش قبلی با من شد دیگر قصد نداشتم در عرصه ورزش ورود کنم زیرا به این موضوع رسیده بودم اگر فعالیت کنیم، مجرمیم و فعالیت واقعا معنایی ندارد. اما با توجه به تغییراتی که صورت گرفت و نیز این‌که فولاد تیم استان خودم است، دوستان به ویژه آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد پیگیر شدند و من هم پذیرفتم که در فولاد فعالیت کنم.

 وی ادامه داد: وقتی شروع کردیم چهار بازیکن از فولاد جدا شده بودند اما با همکاری‌ای که داشتیم دیگر نگذاشتیم بازیکنی از تیم برود. تمرینات در قالب اردو در کردان کرج شروع شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: امروز هم به احتمال بیش از ۹۰ درصد یک مربی خوب و خوشنام خارجی به کادر فنی اضافه می‌شود تا با همین پنجره بسته و محرومیت و با داشته‌های خودمان، افتخارآفرینی کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت شیمبا گفت: او بازیکن ما است و قراردادش تمدید شده است و طی یکی دو روز آینده به تیم اضافه می‌شود.

گرشاسبی درباره اینکه پنجره فولاد باز شده است یا خیر؟ عنوان کرد: متأسفانه با اشتباهاتی که شد پنجره فولاد بسته شد. در صورتی که باشگاه فولاد از نظر مالی، بزرگی، امکاناتی و عظمت، چیزی کم ندارد. اما با بی‌تجربگی که صورت گرفت، پنجره باشگاه بسته شد. به هر حال ما منتظر باز شدن پنجره باشگاه نبودیم و نیستیم و با همین داشته‌ها تلاش می‌کنیم فولاد را بسازیم و نبرد شرافتمندانه داشته باشیم و البته من سختی را خیلی دوست دارم.

وی همچنین درباره مرحوم انصاری‌فرد گفت: یکی از بهترین‌های ورزش را از دست دادیم. از زمان حضورش در سازمان تربیت بدنی خدماتش بر هیچ کسی پوشیده نیست. او کمک‌رسان بود و در پرسپولیس نیز تلاش ویژه‌ای داشت. مدتی هم که خودم در باشگاه پرسپولیس بودم از او مشاوره می‌گرفتم. مرحوم انصاری‌فرد از دوستان پاک‌دست و با صداقت بود. او یک پرسپولیسی دوآتیشه بود و قلبش برای این تیم می‌تپید.

وی ادامه داد: مدتی پیش نیز با هم دیدار داشتیم و نصایح خیلی خوبی داشت و فکر نمی‌کردم امروز شاهد خاکسپاری این بزرگ مرد باشیم. امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد و مثل او اخلاق مداری را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: مدیریت در باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، فولاد، تراکتور و سپاهان، مدیریت بحران بوده و مدیریت در این باشگاه‌ها بسیار سخت است اما باید به انصاری‌فرد برای کار در باشگاه پرسپولیس نمره قبولی داد زیرا در آن مقطع با تمام کمبودها و مشکلات توانست کارنامه خوبی به جای بگذارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار