تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۳۱۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلامت کاروان‌های ایران در المپیک و پارالمپیک توکیو
 رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از سلامت کاروان‌های ایران در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خبر داد.

غلامرضا نوروزی در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان که امروز (۱۶ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: استان خوزستان از نظر ورزشی جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد که توقع ما از هیات پزشکی ورزشی استان نیز بالا است و می‌طلبد هیات پزشکی ورزشی خوزستان نیز پا به پای ورزش استان رشد کند.

  وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در این استان وجود داشته، ممکن است در جاهایی ضعف داشته باشیم که امیدوارم در دوره چهار ساله جدید، نواقص برطرف شود و هیات پزشکی ورزشی خوزستان به یک قطب قوی تبدیل شود و پاسخگوی نیازهای ورزش خوزستان باشد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره سلامت ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک، گفت: با تدابیری که از نظر کرونا و چه مشاوره برای ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک و المپیک توکیو در نظر گرفته بودیم، خوشبختانه سطح آگاهی ورزشکاران حرفه‌ای بسیار بالا رفته بود و می‌دانستند که اگر اقدام به انجام مساله‌ غیرقانونی کنند، زندگی ورزشی‌شان رو به فنا خواهد بود. به هر حال عقلانی نیست ورزشکارانی که در سطح المپیک و جهانی، قهرمان هستند و زندگی خود و خانواده‌شان را تامین می‌کنند، خیلی راحت این‌ موضوعات را نادیده بگیرند.

وی عنوان کرد: نه تنها از نظر آنتی‌دوپینگ، بلکه از نظر کرونا نیز کار سختی در المپیک و پارالمپیک داشتیم که خدا را شکر اتفاق خاصی برای ورزشکاران‌مان رخ نداد و کاروان‌های‌مان در این دو رویداد، از نظر جسمانی و سایر موارد، سالم به مسابقات رفتند و آمدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار