تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۳۰۸۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فشار مشکلات مالی بر تیم نفت مسجدسلیمان
 مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که مشکلات مالی و نقدینگی به ما فشار وارد می کند و نمی توانیم کار را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم، گفت: دلیل این است که اگر بخواهیم دائما به صورت قرضی کار کنیم، طبیعتا یارگیری ما ضعیف خواهد بود.

محمد نظری در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال جاری که ۱۳ شهریورماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فصل گذشته را با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و با چنگ و دندان به پایان رساندیم اما واقعا مشکلات اساسی داریم. همان طور که می دانید مالکیت تیم در اختیار وزارت نفت است اما از آن جا که منع استفاده از بودجه های دولتی وجود دارد، در وزارت نفت نیز بهانه خوبی شد تا ابتدا تیم نفت تهران که هوادار نداشت به گوشه رینگ برود و علی رغم این که تیم خوبی بود، نتوانست دوام بیاورد و کم کم از تاریخ فوتبال محو شد.

  وی گفت: دیگر تیم های نفتی از جمله ما در حال برنامه ریزی هستیم و جلساتی هم در شهرستان و استان داشتیم که از جمله مواردی که باید برای ما حل شود، استفاده از خدماتی است که مالک تیم باید به ما بدهد تا بتوانیم از مجموعه صنعت نفت در مسجدسلیمان، اهواز، تهران و ... استفاده کنیم. هر سال این مجوز دیر و با فشارهایی که به آن ها وارد می شود، صادر می شود. فصل گذشته نیز دو روز مانده به شروع لیگ این مهم انجام شد و برای امسال هم علی رغم مکاتباتی که داشته ایم، هنوز هیچ جوابیه کتبی به ما نداده اند و پیگیری ها در حد قول و شفاهی بوده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: البته ما کارها را طبق برنامه پیش می بریم ولی انتظار داریم مثل گذشته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و استاندار کمک کنند تا مجوزهای لازم را بگیریم و حمایت های لازم نیز از تیم صورت بگیرد.

وی افزود: مشکلات مالی و نقدینگی به ما فشار وارد می کند و نمی توانیم کار را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم. دلیل این است که اگر بخواهیم دائما به صورت قرضی کار کنیم، طبیعتا یارگیری ما ضعیف خواهد بود. بیشتر بازیکنان ما جدا شده اند ولی اگر نقدینگی داشته باشیم، می توانیم تیمی شایسته استان خوزستان و هواداران خوب نفت ببندیم و تیم را حداقل در میانه های جدول نگه داریم. البته ما تیم را با اهداف بالاتری می بندیم اما با شرایط فعلی، بازیکنان خوب به تیم های چند میلیاردی می روند که ما آن حسن و توان را نداریم. زمانی که تیم های مرکزنشین و حتی مرکز استان، این بازیکنان را بخواهند، ممکن است که آن ها به شهرستان های دیگر نروند. ما با چنین مشکلاتی مواجه هستیم و نیاز به کمک داریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار