تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۳۰۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گره‌ کورِ بخت و اقبال نفت‌مسجدسلیمان!
 علی رغم پیگیری مسئولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان اما هنوز نه مجوز فعالیت این تیم صادر شده و نه اعتبار مالی برای این باشگاه در نظر گرفته شده است تا این تیم در برزخی به نام "تدبیر نابودی" قرار داشته باشد.

فصل بیست و یکم فوتبال، اواخر مهرماه آغاز می‌شود اما باشگاه نفت‌مسجدسلیمان همچنان درگیر اخذ مجوز فعالیت و تهیه اعتبارات مالی برای تیم‌داری است. مدیران باشگاه نفت، تاکنون هر چه برای جذب منابع مالی تلاش داشته‌اند، بی‌فایده بوده و این باشگاه فعلا اسیر وعده‌ها است. وعده‌ها و شعارهایی که باعث از دست رفتن زمان طلایی برای بستن تیم شده است.

در حالی که عزم راسخی در مسئولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان برای بستن هرچه سریع‌تر تیم شکل گرفته بود تا امسال برخلاف فصل‌های قبل، نفت بتواند با شرایط بهتری، روزهای خوبی را برای هواداران خود رقم بزند اما آن‌ها تا این لحظه درگیر تهیه منابع مالی و وعده‌ها هستند.

نکته مهم این است که نفت‌مسجدسلیمان در حال حاضر به دلیل نداشتن سرمربی که انتخاب آن نیز به منابع مالی باشگاه بستگی دارد، نتوانسته وارد بازار نقل و انتقالات شود. این تیم که شاکله اصلی خود را از دست داده است و بازیکنان فصل قبل آن به تیم‌های دیگر رفته‌اند، مطمئنا با ورود به بازار نقل و انتقالات توان خرید بازیکنان کلیدی را هم نخواهند داشت، هرچند در حال حاضر تمام بازیکنان تاثیرگذار نیز جذب تیم‌های متمول شده‌اند و مطمئنا نفت باید به سراغ بازیکنانی در سطح پایین رفته تا فقط با بستن یک تیم بتواند در لیگ حضور پیدا کند.

مشکلات نفت در جایی دو چندان می‌شود که مسئولان این باشگاه در پی تحقق منابع مالی و اعتباری، جلسات بسیاری در تهران و خوزستان با حضور مسئولان مختلف داشته‌اند، جلساتی که خروجی برای آن‌ها نداشته است. با این انرژی که مسئولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان برای سفر از خوزستان به تهران و تهران به خوزستان برای دیدار با مسئولان می‌گذارند تا منابع مالی جذب کنند، مطمئنا انرژی برای آن‌ها برای رقابت در لیگ با تیم‌های متمول و قدرتمند نخواهد بود. موضوعی که از دغدغه‌های اصلی این روزهای نفت نیز است.

می‌توان از علل این همه سردرگمی تیم‌های نفتی خوزستان را به خاطر دیدگاه مدیران سابق وزرات نفت در عدم حمایت از این تیم‌ها دانست. دیدگاه حاکمی که پس از القای سرنوشت تلخ به نفت تهران که دیگر نامی از آن نیست، منجر به رقم خوردن روزهای توام با فراز و نشیب برای نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان شده است.

به نظر می‌رسد نفت‌مسجدسلیمان خسته‌تر از آن است که دیگر بتواند مقابل این حجم از نداری و وعده مقابله کند و اگر وزاری جدید ورزش و نفت فکری اساسی در خصوص حمایت همه جانبه، نه مقطعی از تیم نفت‌مسجدسلیمان و حتی نفت آبادان نداشته باشد، به همین زودی این تیم‌ها هم‌ رو به افول بیشتر و در نهایت نابودی خواهند رفت و شاید به خاطره‌ها بپیوندند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار