تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۳۰۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جیب‌مان خالی است / قول نمایندگان آبادان برای حل مشکلات تیم نفت
 سرپرست جدید باشگاه نفت آبادان با بیان این که جیب مان خالی است و مشکلات مالی کماکان وجود دارد، گفت: البته با قول های مسئولان و نمایندگان شهر، نور امیدی به وجود آمده است.

جهانگیر کی‌شمس  اظهار کرد: باتوجه به صحبت‌های اخیر وزیر محترم ورزش و نظر مثبت نمایندگان آبادان برای حمایت و کمک به تیم، به نظر من فصل جدیدی برای صنعت نفت آبادان در حال رقم خوردن است. من صحبتی با آقایان مولوی، مختار و محفوظی نمایندگان آبادان و فرماندار شهرستان داشتم، قول مساعد برای پیگیری و حل مشکلات و موانع تیم داشتند و این قول را نیز دادند که همانند فصل گذشته که کنار تیم بودند، برای لیگ بیست و یکم نیز باتوجه به کمبود وقتی که است، با توان بیشتر حمایت کنند. ان شاءالله به زودی با حمایت این مسئولان شاهد موفقیت ها و رفع تنگناها و مشکلات تیم باشیم.

وی بیان کرد: بر خلاف اتفاقات اخیر پیرامون تیم، نمایندگان آبادان و دیگر مسئولان شهری و استانی، پای کار هستند و نگاه مثبتی به تیم و حمایت از آن دارند که این نیز نویدبخش روزهای خوب برای صنعت نفت آبادان است و این را به فال نیک می گیریم زیرا همه در آبادان متحد شده اند تا کشتی به گل نشسته تیم صنعت نفت آبادان را به ساحل آرامش برسانند. حجم مشکلات فعلی به قدری است که یک شخص نمی تواند از آن عهده آن برآید و تنها با همین اتحاد، همدلی و پای کار بودن همه است که به تیم ما و تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان دیگر تیم نفتی خوزستان کمک می کند.

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه و این که در حال حاضر جیب مان خالی است، عنوان کرد: برای قدم از قدم برداشتن و هر برنامه ریزی برای آینده تیم، به پول نیاز داریم که با همتی که در حال حاضر برای حمایت از تیم شکل گرفته است، به حل مشکلات امیدواریم. با توجه به این که تیم در اختیار وزارت نفت است، عموم مردم انتظار داشتند که وزارت نفت نیز با توجه به منابع مالی عظیم خود به تیم نفت آبادان هم کمک کند اما از این که بند قانونی وجود دارد که منع حمایت از تیم های دولتی را در بر دارد، مطلع نبودند. بعد نیز مردم تیم هایی را می دیدند که منابع مالی عظیم در اختیارشان بود و تیم های نفتی حامی مالی نداشتند. به هر حال همین قوانین دست و پا گیر باعث شد نتایجی که مردم دوست داشتند، به دست نیاید اما اکنون باتوجه به تلاشی که از سوی مسئولان وجود دارد، روزهای خوبی در راه خواهد بود.

وی تاکید کرد: مشکلات مالی کماکان وجود دارد اما با قول های مسئولان و نمایندگان شهر، نور امیدی به وجود آمده است و امیدواریم همانند سایر تیم ها با منابع مالی پایدار و همفکری پیشکسوتان و بزرگان شهر، مشکلات خود را یکی پس از دیگری رفع کنیم. به هر حال با تغییرات در اعضای باشگاه، هیچ اتفاق خاصی در بهتر شدن روند تیم نمی افتد و همگی باید همدل و همراه باشیم.

کی‌شمس درباره انتخاب سرمربی نیز عنوان کرد: ان شاءالله در آینده نزدیک و پس از بررسی لازم نتیجه به اطلاع هواداران محترم خواهد رسید. زمان از دست رفته است و باید توان مان را چندین برابر کنیم. به هر حال به دنبال بسته شدن تیم با نیم نگاهی به منابع مالی مان هستیم اما انتخاب سرمربی، جذب بازیکن و تیم بستن به منابع مالی نیاز دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار