تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۳۰۴۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: زمان برای تیم صنعت‌نفت آبادان در حال از دست رفتن است
 سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه زمان برای این تیم در حال از دست رفتن است گفت:برای حضور قدرتمند صنعت نفت آبادان در لیگ آینده علاوه بر تقویت تیم در خطوط سه گانه فوتبال ۶۰ درصد شاکله آن نیز باید حفظ شود.

سیدسیروس پورموسوی دوشنبه افزود: در حالیکه سایر تیم‌ها در حال تقویت خود هستند ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنان در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد.

وی اظهار داشت:متاسفانه باشگاه با توجه به استعفای هیات مدیره و مدیر عامل بلاتکلیف است و تا مشخص شدن وضعیت باشگاه باید صبر کرد تا تیم برای فصل آینده آماده شود.

پورموسوی افزود:یک سال دیگر با تیم صنعت‌نفت آبادان قرارداد دارم که در صورت اجرایی شدن مصوبات قرارداد فصل آینده نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: برای حضور پرقدرت در لیگ برتر ضمن جذب حداقل هفت بازیکن باید ۶۰ درصد شاکله فصل قبل نیز حفظ شود در غیر اینصورت کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: قیمت بازیکنان بسیار بالا رفته است و با توجه به روزهای پایانی نقل و انتقالات قیمت‌ جذب بازیکن نیز رو به افزایش گذاشته و مجبوریم برای جذب بازیکن بیشتر هزینه کنیم.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: امیدوارم در همین هفته تکلیف تیم مشخص شود زیرا دیگر زمانی برای آماده سازی باقی نمانده ضمن اینکه بازیکنان مطرح نیز یکی پس از دیگری جذب دیگر تیم‌ها خواهند شد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا علی عیسی زاده، جهانگیر کی شمس، روح الله محمدی، مظفر شاملی و حسین کشاورز، اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان پس از مطرح کردن دلایلی چون تامین نشدن بودجه تیم مردادماه از مقام خود استعفا دادند.

ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چند سالی است به دلیل نداشتن بودجه کافی و تامین نشدن به موقع بودجه اندک ، دقیقه ۹۰ برای حضور در لیگ برتر بسته می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار