تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۲۹۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سوختن فرصت تقویت تیم صنعت‌نفت آبادان در بلاتکلیفی مدیریتی
 لیگ برتر فوتبال اواسط مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد و در حالی که تیم‌های لیگ برتری با جذب بازیکن جدید خود را آماده حضور پرقدرت در لیگ می‌کنند صنعت‌نفت آبادان پس از استعفای هیات مدیره همچنان در بلاتکلیفی مدیریتی بسر می‌برد.

 چند سالی است با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه‌ها از حمایت مالی از تیم‌های لیگ برتری منع شدند و این موضوع در ابتدای هر فصل مشکلات زیادی را متوجه تیم‌های صنعتی از جمله صنعت‌نفت آبادان کرده و این تیم پرطرفدار در جذب بازیکن با مشکلات زیادی مواجه می‌ کند.

در حالیکه کمتر از ۴۰ روز به آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور باقی نمانده و تیم‌های حاضر در لیگ برتر با معرفی کادر فنی اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر تمرین آمادگی را آغاز کرده‌اند، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پس از استعفای هیات مدیره همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

این سناریو برای صنعت‌نفت آبادان در چند فصل گذشته در حال تکرار است و مشکلات مالی باعث استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره و مدیر عامل یکی از پرهوادارترین تیم‌های کشور شده است تا بازیکنان این تیم ساز جدایی بزنند و در بازار بورس لیگ برتر قرار گیرند.

زمان برای طلایی پوشان آبادانی به سرعت در حال گذر است و این تیم در شعله‌های خود می‌سوزد و وزارت نفت همچنان در معرفی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه تعلل می‌کند تا این تیم همانند چند فصل گذشته بازار نقل و انتقال را از دست دهد.

تعیین نشدن اعضای هیایت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت‌نفت از نگرانی‌های هواداران این تیم در روزهای اخیر است، با تصمیم‌ جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این فصل را باید با مدیریت پالایشگاه نفت آبادان اداره کند اما این قانون هنوز اجرایی نشده و به دلیل بلاتکلیفی‌ امور اداری و اجرایی و مدیریتی، بازیکنان فصل گذشته در حال خروج از این تیم پرطرفدار هستند و این نگرانی‌های هواداران را دو چندان کرده است.

پس از اینکه علی عیسی‌زاده و متعاقب آن، اعضای هیات‌ مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان از سمت خود استعفا دادند، این باشگاه وارد یکی از تاریک‌ترین دوران خود شد، به‌گونه‌ای که نه مسوولی برای رسیدگی به وضعیت باشگاه وجود دارد و نه مدیری که بتواند در این فرصت طلایی تیم صنعت‌نفت را به آمادگی نسبی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر برساند.

هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که نسبت به وضعیت بلاتکلیف هیات مدیره و مدیر عامل این باشگاه معترض می‌باشند خواستار تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه هستند.

یکی از هواداران آبادانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: شرایط کنونی تیم صنعت‌نفت آبادان نگران کننده است زیرا تیم برای حضور در لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد و هر روز به تعداد بازیکنان جدا شده از این تیم اضافه می‌شود.

علی عزیزی اظهار داشت: در حالی که مدیر عامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان از سمت خود استعفا داده چه کسی رضایت‌نامه بازیکنان جدا شده از تیم را صادر می‌کند و این مایه تعجب هواداران این تیم آبادانی است.

وی افزود: کمتر از یک ماه از پایان لیگ گذشته ولی وزارت نفت در معرفی اعضای هیات مدیره و مدیر عامل زمان را از دست داده است و این در حالی است که هواداران نگران وضعیت این تیم هستند.

یکی دیگر از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با ورود به مشکلات تیم صنعت‌نفت تکلیف این تیم را مشخص کنند زیرا زمان برای این تیم با سرعت در حال سپری شدن است.

پویان سامانی بیان کرد: صنعت‌نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است ولی این تیم با نامهربانی و بی‌تدبیری مسوولان بخصوص وزارت نفت مواجه است و تمام داشته‌های فصل گذشته این تیم یکی پس از دیگری در حال کوچ به تیم‌های دیگر هستند.

وی افزود: زمان به سرعت برای تیم محبوب ما در حال گذر است و با این شرایط فصل آینده صنعت‌نفت به زنگ تفریح لیگ برتر تبدیل خواهد شد و سقوط را به شدت احساس خواهد کرد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در خصوص وضعیت تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: متاسفانه این تیم هر ساله پیش از آغاز لیگ برتر با وضعیت بحرانی مواجه می‌شود و شاهد استعفای هیات مدیره و مدیر عامل این تیم هستیم.

سیدزین‌العابدین موسوی افزود: معاونت پالایش پخش وزارت نفت بعنوان رییس مجمع تیم‌های نفتی باید تکلیف مدیریت تیم صنعت‌نفت آبادان را مشخص کند تا زمان بیش از این برای تیم سوخت نشود.

وی اظهار داشت: دولت در فصل‌های گذشته میلیاردها تومان برای تیم صنعت‌نفت آبادان هزینه کرده است این در حالی است که حوزه اقتصادی این تیم فعال نیست و اکنون منابع مالی باشگاه باید فعال شود تا از متکی بودن به دولت خارج شود.

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: مردم آبادان حق دارند نگران آینده تیم محبوب خود باشند و ما نیز برای رفع دغدغه آنها و شکوفایی مجدد تیم صنعت‌نفت تلاش خواهیم کرد.

موسوی گفت: نباید اجازه داد تیم در عمل انجام شده قرار گیرد زیرا زمان طلایی جذب بازیکن برای این تیم به سرعت در حال گذر است و هواداران احساس آرامش ندارد.

هفته گذشته اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان از سمت خود استعفا دادند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار