برنامه هیاتهای مذهبی در دهه اول محرم با ۶۰ میلیون تماشای زنده و غیرزنده در روبیکا مورد استقبال کاربران قرار گرفت.
برنامه هیاتها حدود ۶۰ میلیون بار در سوپراپلیکشین روبیکا و ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار بار در پیامرسان آیگپ تماشا شده است.
ویژه برنامه تولیدی همراه اول با نام «مهلا» که در دهه اول محرم در پلتفرم های روبیکا و آیگپ بهصورت زنده پخش میشد حدود ۳۳ میلیون بار تماشا شد که سهم روبیکا ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تماشا و سهم آیگپ ۸ میلیون ۷۷۱ میلیون تماشا بود.
http://mci.ir/-NSHCI8