تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۲۹۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیحات عضو مستعفی درباره حرف‌ و حدیث‌های پیرامون باشگاه نفت آبادان
  عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه نفت آبادان می‌گوید حرف‌های غیرکارشناسانه برخی در خصوص مسائل مربوط به این باشگاه، ضمن اینکه مغرضانه است، ضربه سنگینی به این تیم زده است.

۲۴ مردادماه، اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی نفت آبادان به دلیل مشکلات فراوان ازجمله عدم مشخص شدن بودجه لازم جهت حضور در لیگ برتر و عدم تحقق وعده‌های نمایندگان آبادان در خصوص رفع مشکلات ساختاری باشگاه صنعت نفت، به صورت دست جمعی از سمت خود استعفا و عنوان کردند با انجام این کار در این مقطع زمانی می‌خواهند "در فرصت باقی مانده تا شروع فصل جدید، مسئولان محترم وزارت نفت با مساعدت نمایندگان محترم مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نسبت به جایگزینی فوری هیات مدیره جدید اقدام کنند."

به گزارش ایسنا، برای چراهای فراوانی که پیرامون این استعفای دست جمعی وجود دارد، جهانگیر کی‌شمس، عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در مصاحبه‌ای به سوالات ایسنا پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:

*چرا یک بار برای همیشه مشکل تیم‌های نفتی حل نمی‌شود تا هر فصل هواداران نفت آبادان شاهد افت و خیز تیم خود نباشند؟

همانطوری که اطلاع دارید مشکل تیم‌های دولتی از سال ۸۴ براساس قانون منع مداخله شرکت‌های دولتی در تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال در برنامه پنجم توسعه آغاز شد و همان طوری که بارها عنوان کرده‌ام تا زمانی که این مشکل برای تیم‌های دولتی به نحوی مرتفع نشود، این فراز و نشیب‌ها برای تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز وجود خواهد داشت. پس باید این مشکل به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود، در غیر این صورت مشکلات همچنان دامن‌گیر این دو تیم خواهد بود که این موضوع را بارها به نمایندگان ادوار تاکنون منعکس کرده‌ایم تا از طریق استفساریه‌ای به مجلس راه را برای ادامه فعالیت تیم‌هایی مانند نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هموار کنند اما متاسفانه تاکنون علی‌رغم چندین سال گذر زمان از تاریخ تصویب این قانون، نه تنها قانون مذکور اصلاح نشده است، بلکه در سال ۹۲ نیز بر اساس بند ج ماده ۹۴، عدم مداخله شرکت‌های دولتی در حمایت مالی از تیم‌های فوتبال حرفه‌ای، شدت پیدا کرد. پس همانطوری که ملاحظه می‌کنید این مشکل کماکان دامن‌گیر تیم‌های دولتی است و هر کسی که بخواهد سکان‌دار تیم‌های نفتی و این موسسات باشد، باز هم به علت وجود قانون اشاره شده باید با مشکلات عدم منابع مالی و عدم برنامه‌ریزی حتی در کوتاه مدت، دست و پنجه نرم کند که این خود نیز مشکلات عدیده دیگری به دنبال خواهد داشت که قطعا در آینده این تیم‌های پرطرفدار نفتی می‌تواند نقش‌آفرینی و حتی باعث سقوط آن‌ها شود.

*علی‌رغم وجود این قانون، برخی کارشناسان معتقدند که می‌شد برای رساندن پول به باشگاه نفت آبادان اقداماتی انجام داد. آیا این موضوع امکان‌پذیر بوده و از سوی هیات مدیره انجام نشده است؟

علی‌رغم تمام شفاف‌سازی‌هایی که تاکنون پیرامون این مسائل و مشکلات تیم‌های نفتی خوزستان صورت گرفته است، متاسفانه شاهد هستیم برخی کارشناسان نظراتی را ارائه می‌دهند که به علت عدم علم به قانون و سایر قوانین حاکم بر شرکت‌های دولتی است. متاسفانه این افراد یکسری از ایده‌های شخصی خود را عنوان می‌کنند که هیچ ریشه واقعی ندارند. این کارشناسان بی‌اطلاع از قانون می‌گویند که هیات مدیره خود به تنهایی باید به دنبال بودجه باشند، در حالی که در تمام باشگاه‌ها این بودجه برای باشگاه‌ها تعیین می‌شود و هیات مدیره در صرف و هزینه کرد بودجه و سایر وظایف قانونی نظارت می‌کند. به هر حال قطعا همه مسئولان از جمله استاندار و نمایندگان باید کمک کنند تا مشکل تیم‌های نفتی حل و فصل شود، وگرنه رفع چنین مشکلات عظیمی آن هم باوجود قوانین دست و پا گیر شرکت‌های دولتی به تنهایی از توان هیات مدیره خارج است.

*حتی برخی از همین کارشناسان معتقدند که شما می‌توانستید پیمانکاران در پالایشگاه آبادان را موظف به حمایت مالی از تیم نفت کنید و این را انجام ندادید.

برخی کارشناسان راهکارهای عجیب و غریبی ارائه می‌دهند که این ناشی از عدم آگاهی آن‌ها از قوانین حاکم بر شرکت‌های دولتی است و متاسفانه همین راهکارهای غیرقانونی و تخیلی، بین مردم ایجاد شک کرده و در نهایت ضمن زیرسئوال بردن عملکرد هیات مدیره، پاسخگویی بعدی را برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت. در هر صورت همان طور که اطلاع دارید هرگونه عقد قرارداد در خصوص خرید کالا و خدمات در شرکت‌های دولتی براساس قانون مناقصات عمومی و شرح کار معین صورت می‌گیرد و علاوه بر آن ریالی بر مبلغ قرارداد خارج از مفاد آن نمی‌توان بر پیمانکاران مجری پیمان، تحت هر عنوان اضافه کرد و این عمل نیز طبق قوانین جرم محسوب می‌شود و دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره بازرسی با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد، حال اینکه کارشناسی به علت عدم اطلاع از قوانین چنین راهکار غیرکارشناسی ارائه می‌کند، نشان بر بی‌اطلاعی وی از قوانین موجود است و ای کاش عزیزانی که در برنامه‌های تلویزیونی تحت عنوان کارشناس حضور پیدا می‌کنند، در موردی که به آن علم ندارند اظهارنظر نکنند و همان طور که بارها در تمامی مصاحبه قبلی عرض کردم، رعایت قوانین در شرکت‌های دولتی و خصوصی متفاوت است و اگر اتفاقی در سایر شرکت‌ها و تیم‌های تحت نظارت آن‌ها از جمله فولاد، مس، ذوب آهن، پیکان و... می‌افتد به مشابه آن نیست که هیات مدیره نفت آبادان یا مسجدسلیمان هم می‌توانستند چنین اقداماتی را انجام دهند ولی به علت عدم دلسوزی و بی‌تفاوتی آنان تاکنون این روش‌های تخیلی و فاقد جایگاه قانونی صورت نگرفته است.

از طرفی همانطور که اطلاع دارید در عسلویه ۲۱ فاز پروژه ملی با بیش از ۱۰۰۰ شرکت در حال فعالیت است و اگر اینگونه می‌شد عمل کرد و پیمانکاران را می‌توانستیم موظف کنیم تا مبالغی را براساس اینکه قرارداد با شرکت دارند به تیم صنعت نفت پرداخت کنند، پس چرا تیم پارس عسلویه نتوانست این گونه و براساس نظریه کارشناسان محترم عمل کند و آنان نیز همواره و همانند سایر تیم‌های نفتی با مشکلات مالی دست به گریبان بودند و به همین دلیل از رقابت در لیگ برتر حذف شدند؟ بیان چنین نظرات بی‌پایه و اساس از سوی کسانی که در برنامه‌های صداوسیما حضور پیدا می‌کنند، به جز تشویش اذهان عمومی و متشنج کردن جو حاضر، ثمره‌ای نخواهد داشت.

*برخی می‌گویند چرا هیات مدیره نفت آبادان از پتانسیل امام جمعه و فرماندار برای گرفتن بودجه از ادارات و شرکت‌ها استفاده نکرد؛ آیا در این بخش، هیات مدیره می‌توانست کاری کند که از انجام آن خودداری کرد؟

متاسفانه این اظهارنظر هم همانند سایر مواردی است که افرادی در برنامه‌های تلویزیونی حاضر می‌شوند و هر چه به نظرشان می‌آید، بیان می‌کنند، حتی اگر خلاف قوانین موجود کشور باشد و اگر از نحوه برنامه‌ریزی بودجه کشور تا مراحل تصویب آن در مجلس محترم و ابلاغ آن تحت عنوان بودجه دولت کوچکترین اطلاعی داشتند، چنین اظهارنظری نمی‌کردند و با نهایت تاسف این روزها در کشور شاهدیم، افرادی در حوزه‌های مختلف مواردی را نظریه‌پردازی می‌کنند که هیچ گونه تخصصی در آن ندارند و همان طور که اطلاع دارید پس از تصویب قانون بودجه و ابلاغ به دولت به عنوان قوه مجریه حتی وزیر هم نمی‌تواند خارج از سرفصل‌های موجود ریالی هزینه کند، چه برسد به مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها یا مراکز استان‌ها، که اگر این عمل صورت بگیرد، مدیر مربوطه از طریق دیوان محاسبات عمومی که یکی از دستگاه‌های نظارتی قوی ناظر بر نحوه هزینه‌های بودجه در شرکت‌های دولتی است، مورد بازخواست و پیگرد قانونی قرار می‌گیرد. پس اینکه هیات مدیره می‌توانست با استفاده از پتانسیل وجود امام جمعه محترم یا فرماندار محترم که خود ناظر دولت بر شرکت‌های دولتی است، از سایر شرکت‌هایی همچون اداره گمرکات مطالبه مبالغی به عنوان کمک مالی به تیم صنعت کنند، فرض کاملا بیهوده و بی‌پایه و اساس است که متاسفانه باز از سوی عده‌ای تحت عنوان کارشناس و با جهل به قانون، مطرح و هیات مدیره را مورد خطاب قرار داده که چرا چنین راهکاری را تاکنون انجام نداده‌اند و از این طریق در یک نتیجه‌گیری بی‌ارزش، هیات مدیره را به عدم پیگیری و دلسوزی متهم می‌کنند. متاسفانه عده‌ای از مردم عزیز نیز به پشتوانه حضور افرادی این گونه در برنامه‌های صدا وسیما و اظهارات پوچ و بی‌اساس این افراد، حس می‌کنند تمام اظهارات راوی وجاهت قانونی داشته و هیات مدیره نفت یا از چنین نظرات تخیلی بی‌اطلاع بوده یا اینکه خدای نکرده خصومتی در میان بوده و قصوری انجام شده که خود عین بی‌عدالتی و تشویش اذهان عمومی است.

*حتی گفته می‌شود، چرا از حمایت شرکت‌هایی چون شرکت پاسارگاد و پتروشیمی آبادان برای کمک مالی به تیم تاکنون استفاده نشده است.

این گونه فرمایشات عزیزان نیز مصداق مطالب قبلی است و افرادی که این گونه نظریه‌پردازی می‌کنند کوچکترین اطلاعی از موارد قانونی و اوضاع و احوال این شرکت‌ها ندارند و بدون اطلاعات، نسخه‌های غیرکارشناسی برای هیات مدیره می‌پیچند. همه می‌دانند که یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم عزیز آبادان، عدم وجود آسفالت جاده‌های شهری است که هر ساله در خصوص ترمیم آن از سوی مسئولان وعده‌های بسیاری داده می‌شود، پس سوال این جا است چرا علی‌رغم وجود کارخانه قیرسازی پاسارگاد در آبادان، تمامی مسئولان شهری و استانی و نمایندگان محترم مجلس تاکنون برای گرفتن قیر مورد نیاز نتوانسته‌اند این شرکت را مکلف کنند تا در این امر بسیار مهم مشارکت کنند و آیا طی این ۲۰ سال با وجود تمام توان مدیران شهری حتی یک کامیون قیر به شهرداری آبادان از طریق شرکت پاسارگاد اهدا شده است؟ پس چگونه کارشناس محترم در برنامه صدا و سیما حضور پیدا می‌کند و شعار می‌دهد که می‌توانستند مبالغی تحت عنوان کمک مالی به تیم نفت از شرکت مربوطه دریافت کنند و هیات مدیره در این خصوص کم‌کاری کرده است؟

یکی دیگر از شرکت‌های موجود در آبادان شرکت پتروشیمی است که باز هم بعضی از افراد مدعی هستند هیات مدیره نفت باید با استفاده از پتانسیل وجود امام جمعه محترم و فرماندار محترم آبادان با مراجعه به این شرکت، مبالغی را تحت عنوان کمک مالی به تیم نفت مطالبه می‌کرد و در این خصوص نیز قصور انجام شده است و از این طریق می‌خواهد، اثبات کند که اعضای هیات مدیره، دلسوزی لازم برای رفع مشکلات نداشته است که این خود بیانگر آن است که نظریه‌پرداز گرامی، کوچکترین اطلاعی از اوضاع و احوال شرکت پتروشمی آبادان نداشته و به همین دلیل نظرات غیرعملی را با وجاهت قانونی آن هم در برنامه زنده صدا و سیما بیان می‌کنند که بازهم لازم می‌دانم جهت اطلاع مردم شریف آبادان توضیحاتی در این خصوص بدهم تا هواداران محترم بدانند قصوری در این موارد صورت نگرفته است و جلسات متعددی هم با مدیران بالادستی این شرکت‌ها در آبادان و تهران برگزار کردیم و تلاش‌های فراوانی از سوی نمایندگان محترم ادوار صورت گرفت اما از آن‌جا که این شرکت بابت خوراک روزانه تولید خود مبالغ بالایی به پالایشگاه آبادان بدهکار است و علی‌رغم جلسات متعدد طی ۱۲ سال گذشته، وزارت نفت نتوانسته مطالبات خود را بابت خوراک تحویلی، از این شرکت دریافت کند. پس چگونه انتظار می‌رود در اولین جلسه با حضور امام جمعه محترم یا فرماندار محترم بلافاصله مدیران شرکت مذکور درخواست این عزیزان را اجابت و میلیاردها تومان به تیم نفت کمک کنند؟ چون این نظریه کارشناس، انجام نشده است، پس هیات مدیره در این خصوص هم قصور کرده و باید به گناه نکرده پاسخگو باشد.

من نمی‌دانم از شرکتی که خود براساس مدارک و مستندات قانونی اعلام ورشکستگی کرده و به زور قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود بوده و صدها میلیارد تومان بابت خوراک به پالایشگاه آبادان بدهکار و علی‌رغم جلسات حتی در سطح وزارت، ریالی تسویه نکرده است، ما می‌توانیم درخواست کمک مالی کنیم؟ همانطور که همواره از عزیزان خواهش کرده‌ام، بازهم استدعا دارم اگر در این شرایط حساس در برنامه‌ای حضور پیدا می‌کنند، در زمینه‌هایی که علم و اطلاعات کافی ندارند، اظهارنظر نکنند، چرا که این اظهارنظرهای غیرکارشناسی نه تنها دردی را دوا نمی‌کند، بلکه در مقابل نیز باعث ایجاد فشارهای روحی و روانی در جامعه خواهد شد. این افراد می‌گویند در کرمان، هر پیمانکاری که وارد شهر می‌شود، به آن می‌گویند باید N ریال به ورزش کمک کنید و هزینه‌های تمامی تیم‌های ورزشی توسط پیمانکاران منطقه پرداخت می‌شود؛ اگر بر فرض محال این ادعای عجیب و غریب صحت داشته باشد و به این راحتی است که آقایان نسخه می‌پیچند و نظرات تخیلی ارائه می‌دهند، پس چگونه است که در پارس جنوبی که ۲۱ پروژه ملی با بیش از ۱۰۰۰ پیمانکار قدر فعالیت دارند، تیم پارس جنوبی نتوانست براساس این نظریه کارشناس محترم عمل کند و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد و همیشه نیز از تیم صنعت نفت آبادان بی‌پول‌تر بود؟ یا اینکه فلان کارشناس می‌گوید من شماره تلفن تمام بازیکنان نفت را دارم و چرا باید بعضی بازیکنان تا ساعت ۳ شب آنلاین باشند و هیات مدیره برخورد نمی‌کند و این را به عنوان ضعف هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه عنوان می‌کند. سوالم این است مگر قانونی برای برخورد با بازیکن در این زمینه وجود دارد که بگوییم باید در فلان ساعت بخوابند و در فلان ساعت موبایل‌هایشان خاموش شود؟ حمله کردن به هیات مدیره به این شدت، مغرضانه نیست؟

*برخی کارشناسان و پیشکسوتان معتقدند اکنون وقت استعفای هیات مدیره نبود؛ نظر شما در این خصوص چیست؟

یک نفر بیاید به ما بگوید که وقت استعفای ما چه زمانی است؛ یادمان نرفته که در نیم‌فصل دوم که تیم در شرایط بحرانی بود عده‌ای از همین دلسوزان، پلاکارد به دست، خواستار عزل فوری مدیرعامل و سرمربی بودند که اگر آن زمان این درخواست صورت می‌گرفت، خودزنی نبود و این تصمیم‌گیری غیراصولی و کارشناسی باعث سقوط تیم نمی‌شد؟ مگر تعدادی از پیشکسوتان عزیز به عنوان کارشناس در برنامه‌های زنده تلویزیونی حضور پیدا نکردند و در شرایط بحرانی خواستار عزل فوری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نشدند؟ مگر نماینده محترم شهر در چندماه گذشته مرتبا وعده تعویض هیات مدیره را به عنوان خبری خوش نداد و این موضوع را عملیاتی نکرد؟ پس چگونه است امروز تمامی موارد را به فراموشی سپردیم و در نهایت دیواری کوتاه‌تر از هیات مدیره پیدا نکردیم؟ می‌گویند تیم را ببندید و بعد استعفا دهید. اگر تیم را بستیم و استعفا دادیم، اگر تیم خوب عمل کرد و نتیجه خوبی حاصل شد که می‌گویند دیدید هیات مدیره قبلی کار بلد نبود و نفرات جدید کاربلد هستند و اگر هم تیم سقوط کرد بازهم می‌گویند ما که کاره‌ای نبودیم و هیات مدیره قبلی تیم را بسته بود. پس ما باید چکار کنیم؟

خواهش من این است که با خودمان صادق باشیم. حدود دو هفته از استعفای ما گذشته است، آقایان دل سوخته کجا هستند و چرا تاکنون یک جلسه هم برای انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره برگزار نشده است؟ آن‌هایی که وقتی ما مشغول به فعالیت بودیم، می‌گفتند مگر در آبادان قحط الرجال است که این آقایان هشت سال در هیات مدیره هستند، چرا اکنون برای تیم تعیین تکلیف نمی‌کنند؟ اگر هیات مدیره جدید اکنون انتخاب شود، به مراتب شرایطش نسبت به ما بهتر است زیرا مثل فصل قبل، ۵۵ روز عقب افتادگی در کار نیست، ۱۴ بازیکن‌شان نرفته است، کادر اجرایی‌شان حضور دارد و پنجره‌شان هم بسته نیست و در نهایت زمان لازم را دارند.

*بعد از استعفای دست جمعی هیات مدیره، همه عنوان کردند بازهم استعفاهای تکراری. نظرتان در این زمینه چیست؟

متاسفانه این موضوع بد جا افتاده است. فصل قبل ما استعفا ندادیم، بلکه مدت زمان دو ساله هیات مدیره به اتمام رسیده بود و این با استعفا مغایرت دارد. دوره قبل نیز هیچ کدام از اعضای هیات مدیره به دنبال بازگشت نبودیم و آقایان نماینده در دفتر معاون وزیر نفت و رئیس شورای ورزش وزارت نفت جلسه‌ای داشتند و به این نتیجه رسیدند که زمان از دست رفته است و کسی جز همین هیات مدیره نمی‌تواند در این شرایط فعالیت کند و بعد هم در فرمانداری آبادان جلسه‌ای برگزار شد و علی‌رغم اینکه ما از پذیرش مسئولیت امتناع کردیم و گفتیم اجازه دهید دیگران بیایند، اصرار کردند که اگر این کار را کنید، تیم شکست خواهد خورد و وعده دادند که تمام نیازهای مالی تیم را رفع خواهند کرد و نمی‌دانم چطور می‌شود که همه این موارد را فراموش کنند؟

ما هشت سال تیم را با بودجه یک بیستم سایر تیم‌ها در لیگ نگه داشتیم. سایپا بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هزینه و سقوط می‌کند ولی ما که با بودجه ۱۵ میلیارد تومانی و در حد قرارداد یک بازیکنان سایر تیم‌ها تلاش کردیم به هر نحو از سقوط تیم جلوگیری کنیم، مورد بدترین حملات و توهین‌ها قرار می‌گیریم. واقعا این موضوع عجیب نیست و رفتارهای صورت گرفته تنها به دلیل دلسوزی و غیرجانبداری است؟ آیا می‌توان پذیرفت که می‌توانستیم تیم را قهرمان یا نتایج بهتری بگیریم و این کار را انجام ندادیم؟

آقایانی که با حالت توهین و تمسخر می‌گویند چرا به دنبال درآمدزایی نبودید، ما باید کجا می‌رفتیم و نرفتیم؟ براساس کدام اطلاعات و مستنداتی حتی به دروغ، این گونه مطالبی را نشر می‌دهند؟ تبلیغات و اسپانسری در دنیای تجارت معنا و مفهوم خاصی دارد و هر که بخواهد حامی تیم‌های ورزشی باشد تا زمانی که اطمینان حاصل نکنند که چند برابر هزینه‌ای که می‌کنند برایش منفعت مالی در بر خواهد داشت، قطعا  اقدام نمی‌کند و با وضعیتی که ما داریم، کدام شرکت حاضر است ۱۵ یا ۲۰ میلیارد تومان برای صنعت نفت هزینه کند؟ متاسفانه علی‌رغم توضیحاتی که مرتبا داده می‌شود این افراد نمی‌خواهند قانع شوند. متاسفانه این آقایان فقط نقادهای حرفه‌ای هستند. البته نقدی خوب است که کنار آن پیشنهاد سازنده هم باشد، نه اینکه بر اساس توهمات صحبت کرد. حرف‌های غیرکارشناسی ضربه سنگینی به نفت آبادان زده است. متاسفانه حتی برنامه‌هایی که برای بررسی عملکرد باشگاه گذاشته می‌شود نیز یک طرفه است و قصدشان زیر سوال بردن عملکرد هیات مدیره است. ما در طوفان‌های سختی عهده‌دار مسئولیت بودیم ولی اکنون زمان لازم برای هیات مدیره جدید وجود دارد. آقایان دلسوخته که می‌گویید نفت برای ما از نان شب واجب‌تر است، در این دو هفته که ما استعفا دادیم کجا هستند؟ در آبادان حتی پیشکسوتان که باید در این شرایط حساس پا پیش بگذارند، به علت وجود اختلافات با هم رابطه خوبی ندارند.

برخی بر این موضوع اصرار دارند که قصد هیات مدیره تنها سقوط نفت بوده است و نمی‌دانم این توهم کی قرار است تمام شود. ما فصل قبل به سختی تیم را نگه داشتیم، در شرایطی که عده‌ای هر روز در محل تمرین حاضر می‌شدند و به سرمربی فحاشی می‌کردند. به هر حال خیلی از مسائل که اکنون پیرامون هیات مدیره مطرح می‌شود، از روی دلسوزی نیست، بلکه بخش بسیاری از آن مغرضانه است که قطعا هواداران و مردم فهیم آبادان خود به درستی بر اوضاع و احوال باشگاه مسلط بوده و فریب این گونه افراد را نمی‌خورند. امیدوارم در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های این تیم محبوب در لیگ برتر باشیم. همچنین انتظار و استدعا دارم، عزیزان در اظهارنظرهای خود حداقل عدالت را رعایت کنند و در این شرایط بحرانی از اظهارات غیرکارشناسی که باعث تشدید اوضاع روانی جامعه ورزشی می‌شود، خودداری کنند. امیدوارم هیات مدیره جدید که زمان لازم را دارد، با شرایط بهتری تیم را آماده حضور در لیگ برتر کند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار