تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۲۹۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاید راه استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی هم ناکجاآباد باشد!
  یک کارشناس فوتبال گفت: اگر مسئولان خوزستانی اکنون حامی استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان نباشند، شاید این دو تیم در آینده نزدیک راه ناکجا آباد و نابودی که استقلال اهواز طی کرد را دنبال کنند.

احمد تاجمیری‌دشتکی درباره وضعیت مبهم تیم استقلال ملاثانی برای تیم داری در لیگ یک، اظهار کرد: استقلال ملاثانی، برخاسته از دل محرومیت ها است و بدون شک سراسر خوزستان مملو از استعدادهای ناب و بکر فوتبال است، فرزندانی که در گرمای بالای ۵۰ درجه و طاقت فرسا، پابرهنه و عاشقانه به دنبال توپ می دوند، به این امید و آرزوی این که روزی از میادین بزرگ کشوری و قاره ای و ‌جهانی سر درآورند تا برگ زرینی بر کتاب افتخارات خوزستان و کشور اسلامی مان بیافزایند. قطعا منطقه ملاثانی نیز از این قاعده مستثنی نیست‌ و عملکرد تیم استقلال این منطقه گواه روشنی بر این گفته است. در منطقه محروم و مظلوم ملاثانی مردان و  جوانانی زندگی می کنند که خون شان با فوتبال عجین شده و بدون آن، زندگی برای شان مفهومی ندارد. فرزندان برومند این منطقه در قالب استقلال ملاثانی، کاری کردند، کارستان و از هیچ، به همه چیز رسیدند. آن ها با کسب نتایج رضایت بخش مقابل تیم های مطرح لیگ یک نشان دادند که علی رغم محرومیت، مظلومیت، بی کسی و تنهایی، با تکیه بر نیروهای بومی در کلیه ارکان تیم، می توانند تاریخ سازی کنند و دل هزاران نفر از منطقه مستعد ملاثانی و خوزستان را شاد کنند.

وی با اشاره به بقای استقلال ملاثانی در اولین فصل حضور خود در لیگ یک، گفت: این موفقیت با سرمربیگری جوان و آینده داری چون ابراهیم اشکش حاصل و این تیم توانست از غیر ممکن، ممکن ها بسازد. امیدوارم با پیگیری های مستمر و مکرر ‌مسئولان ورزش استان، جهت حل و فصل و برطرف کردن مشکلات زیرساختی، مالی و لجستیکی، امکاناتی در شان و منزلت مردم ملاثانی فراهم شود تا این تیم ریشه دار و مردمی بدون هیچ دغدغه ای در تمامی زمینه ها، در فصل جدید لیگ یک هنرنمایی کند زیرا فرزندان این منطقه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند. به نظر من فوتبال خوزستان واقعا باید به اشکش و چنین جوانانی افتخار کند. بازیکنان استقلال ملاثانی خیلی مظلوم واقع شدند و کمترین دریافتی را داشتند.

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: چرا تیم های مردمی باید مظلوم واقع شوند و استقلال ملاثانی هم یکی از همین تیم ها است. در این مجموعه همه عاشق فوتبال هستند ولی با مشکلات و کمبود پول مواجه‌اند. من اعتقادم بر این است که باید به این شهر بیشتر از این ها از لحاظ ساختاری و امکانات برسند. همه می دانند استقلال ملاثانی تیمی از خطه فقر و محرومیت است که تنها دلخوشی مردم شهرستان باوی همین فوتبال است و هیچ ‌ارگان دولتی از آن حمایت نمی کند، در حالی که تمام نشاط بچه های این شهر فقط و فقط فوتبال است. پس باید قدر چنین تیم های مردمی را بدانیم و برای حضور در فصل جدید از استقلال ملاثانی حمایت شود.

تاجمیری‌دشتکی گفت: بعضی از استان‌ها مظلوم هستند و یکی از آن ها استان خوزستان است. مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس، جنگیدند و هزینه دادند. متاسفم که مسئولان به این شهرها رسیدگی نمی‌کنند. ما به ملاثانی، خرمشهر و مسجدسلیمان نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که هیچ اتفاقی برای این شهرها نیفتاده است. بخشی از ثروت ایران در این جا است ولی شما می‌بینید که یک هتل در شان و شخصیت مردم در این شهرها وجود ندارد. مردم خوزستان لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این ‌ها است. دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول باشگاه های ایران نیز در حالی این روزها باید برای فصل جدید برنامه ریزی کنند که متاسفانه در وضعیت نامعلومی به سر می برند. اگر مسئولان خوزستانی اکنون حامی استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان نباشند، شاید این دو تیم در آینده نزدیک راه ناکجا آباد و نابودی که استقلال اهواز طی کرد را دنبال کنند. البته دیدگاه این دو تیم خوزستانی در لیگ یک این بود که استعداد فوتبالیست های خوزستانی را نشان دهند. اگر مدیران این دو باشگاه استقلالی زودتر چاره اندیشی نکنند، ممکن است فصل بعد به جای لیگ دسته یک در لیگ دسته دوم حضور داشته باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار