تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۲۹۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار سلامی: تحقق طرح شهید سلیمانی با تمام توان صورت می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هدف اساسی ما این است که فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود بسیج و سپاه به عرصه مبارزه با بیماری کرونا و تحقق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و بضاعت ممکن صورت بگیرد.
 سردار حسین سلامی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان فاطمه‌زهرا (س) سپاه در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به استان کرمان بازدید از نحوه مشارکت سپاه و بسیج در بحث مدیریت و مهار بیماری کرونا است که به دلیل شیوع گسترده خصوصا در استان کرمان با آمار زیادی روبه‌رو هستیم البته با زحمات کادر درمان خوشبختانه نسبت فوتی‌ها نسبت به افراد مبتلا در پایین است.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: هدف اساسی این است که انشاءالله فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود بسیج و سپاه به عرصه و تحقق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و بضاعت ممکن صورت بگیرد.

وی با اشاره به بازدید از ایستگاه‌های واکسیناسیون و همچنین بیمارستان سپاه در کرمان افزود: خدمات ارزنده‌ و موفقی داشتند و در مجموع این بیمارستان با 134 تخت که اختصاص داده است به بیماران کرونایی که بیش از 70 درصد مجموع تخت‌های بسمارستان است پذیرای بیماران است.

سلامی گفت: تأکید و توصیه اکید ما این است که مشارکت بسیج و سپاه که از ابتدای شیوع بیماری با دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و مراکز درمانی و واکسیناسیون در تمام کشور وجود داشته مخصوصا مسائل مربوط به طرح شهید سلیمانی تداوم یابد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نیروها تلاش می‌کنند امداد اجتماعی اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم و بسیج و سپاه و نیروهای مسلح و کادر درمان از اوج بیماری عبور کنیم تا با گسترش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم در یک روند قابل قبولی قرار بگیریم.

وی در خصوص روند تولید واکسن کرونا نیز گفت: تولید در حال گسترش است و امیدواریم بشود به ظرفیت‌های قابل قبول برسیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار