تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۲۹۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروپاشی شاکله اصلی نفت‌مسجدسلیمان / خبری از سرمربی نیست!
 جدایی سریالی بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه دارد و هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست.

در حالی که بیشتر باشگاه ها تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص کرده اند و برخی نیز وارد بازار نقل و انتقالات شده اند، در مسجدسلیمان نه تنها خبری از انتخاب سرمربی نیست، بلکه بازیکنان اصلی این تیم نیز در حال جدایی هستند، شرایطی نگران‌کننده که می تواند آینده سختی را برای این تیم در فصل بیست و یکم رقم بزند.

 امروز نیز سجاد جعفری یکی دیگر از بازیکنان اصلی تیم نفت با عقد قراردادی به عضویت تیم ذوب آهن درآمد تا عدد بازیکنان اصلی جدا شده از این تیم به هفت برسد. پیش از این نیز ساسان حسینی، محمد بلبلی، نیما انتظاری، فردین رابط، محمد مهدی محبی و فرهاد کرمانشاهی از نفت مسجدسلیمان جدا شده بودند.

نفت که همچنان با مشکلات مالی مواجه است، در حال از دست دادن زمان است و خروج بیش از نیمی از بازیکنان اصلی، یعنی فروپاشی شاکله تیم، که این نیز می‌تواند در آغاز فعالیت نفت برای حضور در فصل بیست و یکم دردسرساز شود.

البته قرار است این هفته همزمان با برگزاری جلسه ای برای مشخص شدن منبع مالی و حمایت‌کننده از نفت برای فصل جاری لیگ برتر، سرمربی نیز مشخص شود. وعده ای که اگر محقق شود، می تواند به بهبود شرایط این تیم تاحدودی کمک کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار