تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۲۹۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان تیم‌های نفتی خوزستان مجبور به جدایی هستند
  بازیکن فصل بیستم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشخص نبودن تکلیف سرمربیان تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان و تعلل در این زمینه، بازیکنان دو تیم را مجبور به جدایی می کند.

مسلم مجدمی  درباره مشکلات تیم های نفتی باتوجه به سابقه حضورش در تیم های آبادان و مسجدسلیمان، اظهارکرد: متاسفانه مشکلات تیم های نفتی خوزستان ادامه دارد و صد درصد نیز مشخص نبودن تکلیف سرمربیان این دو تیم و تعلل در این زمینه، بازیکنان دو تیم را مجبور به جدایی می کند و بر این اساس تیم های نفتی بازهم برای حضور در لیگ برتر به مشکل بر می خوردند.

وی ادامه داد: با تعللی که در بستن تیم ها از سوی مسئولان می شود، مطمئنا نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نمی توانند بازیکن با کیفیت پیدا کنند. تمام این تاخیرها و تعلل ها به ضرر تیم های نفتی است و در حالی که باید بهترین تیم های لیگ از نظر پول و امکانات، تیم های نفتی خوزستان باشند، می بینیم که برعکس است و شرایط خوبی ندارند. امیدوارم مشکلات شان به زودی و تا دیر نشده است، حل شود.

این هافبک عنوان کرد: این شرایط واقعا حق مردم آبادان و مسجدسلیمان نیست. مردم این دو شهر واقعا دلخوشی شان همین تیم ها است، پس اگر قرار است تغییراتی ایجاد شود، حداقل زودتر صورت بگیرد تا دل این مردم خوش شود و اینقدر نگران نباشند. به نظر من همه، اعم از بزرگان فوتبال خوزستان باید برای کمک به تیم های آبادان و مسجدسلیمان پای کار بیایند. این تیم ها اکنون بیش از هر زمانی به همدلی و اتحاد برای روی پا ایستادن نیاز دارند.

وی درباره آینده خودش نیز گفت: با پایان لیگ بیستم، همکاری ام با نفت مسجدسلیمان به پایان رسید. واقعا روزهای خوبی در این تیم داشتم و از مسئولان باشگاه و مردم این شهر تشکر می کنم. در حال حاضر از دو تیم خوب ایرانی و سه تیم خارجی پیشنهاد دارم که هنوز جوابی نداده ام و می خواهم بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم بگیرم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار