تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۲۹۵۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنجره باشگاه فولاد در آستانه باز شدن؟
 با رایزنی های مدیرعامل فولاد به نظر می رسد به زودی پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز خواهد شد.

پنجره باشگاه فولاد خوزستان در فصل بیستم به دلیل پرونده مربوط به محمد بلبلی بسته شد و بر این اساس این تیم در لیگ برتر و آسیا با شرایط سختی مواجه بود اما حالا با توجه به رایزنی های گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عزیزی خادم رییس فدراسیون، این امیدواری ایجاد شده است که به زودی با حل این مشکل، فولادی ها می توانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

  قرار است در صورتی که باشگاه فولاد از طریق رای CAS به جواب نرسید، از طریق مجاری قانونی فدراسیون، این قضیه دنبال و پنجره باز شود. البته حتی گفته می شود که رای CAS نیز به سود فولادی ها بوده است.

همچنین باتوجه به جلسه خوبی که روز گذشته در تهران بین گرشاسبی و نکونام برگزار شد، به نظر می رسد باشگاه و نکونام به همکاری با هم ادامه خواهند داد و از آن جا که نظر خود گرشاسبی نیز بستن تیم برای قهرمانی است و نکونام هم هدفی جز این ندارد، احتمالا با باز شدن پنجره، فولاد با چهره جدیدی در لیگ بیست و یکم کار خود را شروع می کند.

یکی از پست هایی که در تیم فولاد به طور حتم دچار تحول می شود، دروازه تیم است. از آن جا که محسن فروزان به گل گهر پیوسته و بحث سرباز شدن احسان مرادیان و پیوستن آن به فجرسپاسی است، فولاد با توجه به حضور در آسیا باید به دنبال دو گلر مطمئن باشد که شنیده می شود علیرضا حقیقی گلر فصل قبل گل گهر یکی از گزینه های فولاد برای این پست است. البته حقیقی مورد نظر تیم نفت چی آذربایجان نیز است.

باید منتظر ماند و در ادامه دید که فولاد در نهایت با چه تغییراتی پا به فصل جدید لیگ برتر خواهد گذاشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار